SIAPA WANCIKGUMUZIK..???

Posted in 21 January, 2011
by wan_cikgumuzik


Selamat datang ke blog cikgu yang tak seberapa nih.. Cikgu sangat menghargai kehadiran korang semua.. Cikgu hanya insan biasa sepeti korang jugak..Berbloging utk sahabat, ilmu dan sedikit pendapatan..Jom baca sedikit cerita tentang cikgu..

Cikgu dilahirkan di negeri Perlis Indera Kayangan... Kini menetap di Kuala Lumpur.. Sudah berumah tangga dan kini tinggal bersama isteri tercinta. Pekerjaan biarlah rahsia... RAHSIA??? Kenape rahsia?? Bukan keje cikgu ker???

Begini ceritanya.. Dulu cikgu memang seorang guru muzik.. Yaa.. Guru sandaran atau dikenali jugak guru sementara. Selama 7 tahun cikgu berkecimpung dalam bidang perguruan ketika di perlis dahulu.. Kini dh dapat kerja lain di Kuala Lumpur nih.. So, sekarang kira bekas guru laa nih.. Sememangnya kawan2 ramai yang panggil cikgu dengan panggilan CIKGU walaupun dh tak keje cikgu.. Melekat sampai sekarang... Tapi kenape blog cikgu ada title wancikgumuzik tuu??

Sejarah sebab apa nama blog cikgu wancikgumuzik adalah diambil berdasarkan email cikgu wan_cikgumuzik@yahoo.com yang cikgu buat 6 tahun lepas ketika bertugas sebagai guru.. Memang time tuu xde idea nak letak nama blog cikgu nih.. So, tanpa berfikir panjang, terus letak jerr nama wancikgumuzik tuhh... Tapi yang iisshhhkkk tuu plak apa sejarahnya??

Mcm mana ada Iisshhhkkk tu adalah berpunca dari isteri cikgu.. Dia suka sebut Iisshhhkkk mcm tu,, Hahahaha... Time nak bubuh nama blog, cikgu tanya laa dia nk bubuh nama apa.. dia xde idea dan hanya sebut "iisshhhkkk... iisshhhkkk" saje... So, dari situ laa timbulnya idea trademark iisshhhkkk tuu.. Haha,,

Walau apa pun cikgu, siapa pun cikgu dan bagaimanapun cikgu, cikgu hanya insan biasa yang eperti korang jugak. Tak pernah lari dari membuat salah dan silap.. 

Di sini cikgu ingin mengucapkan selamat berkenalan dan selamat berbloging.. Harap korang semua heppy dapat kenal cikgu dalam dunia blog yang maya nih.. 

Happy Bloging

-wancikgumuzik-