HOI BONGOK..!! bahasa blogger yang mulia ker???

Posted in 15 November, 2011
by wan_cikgumuzik

Bongok??? Apa maksud bongok?? Korang tahu kerr?? Ishk ishk ishk.. Tak tahu eek?? kalau nak tahu, open new tab LINK NIH dan tekan Ctrl F then taip perkataan BONGOK tuu kepada yg pakai google crom.. Keh keh keh.. Dapat laa jawapannya tentang perkataan bongok nihh... Tapi kenape aku nak kecoh2 pasal perkataan bongok nih eek?? Hihiihihi.. Ada laa sebabnya tuhh.. 


Kalau korang laa kan??? Bengkek tak kalau orang panggil korang mcm tuu?? Hihihihi... Mesti ada yg terbakar hati kan?? Tapi aku bukan jenis yg mcm tuu sbb aku sentiasa cool walaupon entri aku panas2 belaka.. Maka dengan itu aku nak bagitaw laa kat korang sikit tentang perkataan yang kurang sedap didengari nihh.. Harap jadikan ianya satu teladan dan pengalaman yerr..
Cuba korang fikir tgk tentang mentaliti orang yang panggil korang BONGOK tuhh.. Mcm mana agaknya kan mentaliti dia kan?? cerdik ke otak dia? Tinggi ke ilmu bahasa dia?? Sopan santun ke dia?? Alamakkkk,,..!! banyak tanya plak.. Korang fikir dan buat keputusan... Tapi jangan terus menghukum sebab kita sebagai manusia harus memberi peluang untuk mereka yang bersalah tuu berubah kan... Jangan jadi penghukum yang hanya tahu nak cari kesalahan orang lain...
Korang rasa2 korang akan panas tak kalau orang panggil korang mcm tuu?? Hihihihi.. terus terang aku nak bagitaw yang aku tak rasa panas apa2 pun.. Cuma ianya membuatkan aku terfikirkan sesuatu.. Kenape org tuu panggil aku bongok kan?? Teruk sangat kerr entri aku yang dia komen sampai mcm tuu eek?? Aku hanya terfikir tentang mentaliti pengomen tuu jerr... Bayangkan pembaca blog aku akan baca komen tuu.. Pastu mesti diaorang semua akan terfikir someting tentang komen tuu kan? Huhuhu... 


Tapi aku ada jugak rasa yang komen mcm tuu hanya satu provokasi di mana dengan komen yg mcm tu, akan membuatkan orang akan terjah blog pengomen tuu kan? Huhu... Nak tompang trafic pembaca aku kot??? Kih kih kih... Dah mcm parasit laa nihh... Hidup menumpang dan ambil kesempatan jerr keje dia... Cantik kan mainan politik utk mendapatkan trafic yang mcm tuu kan??? Korang nampak tak ilmu yang aku nak syer ngan korang??
kalau korang nak trafic yang dianggap parasit, korang komen laa dengan bahasa yang kaw2 punya... Orang pasti akan terjah blog korang bila baca komen korang yang panas tuhh... So.. mcm mana nak tarfic yang banyak, korang gi laa komen panas2 sket kat blog yang agak top dan terkenal.. Insyaalah korang akan dapat trafic dari komen korang tuu... Orang pasti akan terjah ke blog korang.. Tapi, kena bran laa mcm org yg panggil aku bongok dalam komen tuhh.. Berani terima kenyataan bila ada org lain akan maki dia balik lepas tuu.. So, jadilah parasit trafic..


Ok murid2.. bahasa baru dalam dunia blog hari ini ialah PARASIT TRAFIC.. 


Sekian sahaja ilmu yang aku nak syer untuk hari ini.. 


LIKE LERR fb PAGE AKU NIHH..!!