VIDEO PENCURI KANTOI CCTV DI C-MART ARAU | 18 FEB 2012

Posted in 18 February, 2012
by wan_cikgumuzik

Oleh kerana kejadian berlaku di kawasan aku, jadi apa salahnya aku syer video seorang pencuri yang kantok cilok barang kat C-Mart arau tuhh... Kejadian nihh berlaku di sebuah kedai kasut dalam C-Mart arau tuhh.. aku tak pasti mamat baju hijau tuhh curi apa.. Maybe telefon bimbit pekerja kedai kasut tuu kot.. Yang bestnya, mereka suami isteri.. Aku tgk muka mcm kenal jer muka pencuri tuhh.. Bukan besar mana pon arau nihh.. Kakakaka.. Aku rasa, tak lama lagi kena tangkap lahh tuu.. 


JOM KITA TGK VIDEO RAKAMAN CCTV PAKCIK YANG KANTOI NIH..




Sila perhatikan tarikh dan jam di skrin cctv tuh.. Baru jerr jadik nihh kan?? Jelas kan yang dia memang amik sesuatu kat situ kan?? Korang yg keje kedai2 mcm nih, hati2 lah yerr.. nset atau barangan berharga tuhh letak laa kat tempat yang selamat..


P/s : Sapa2 yang ada anak kucing comel2, bagitahu saya... saya nak sekor.. <--ini sirius..!!



JOM LIKE FB FANPAGE AKU JOM..!!