IKLAN 18 SX LUNA MAYA | IKLAN PENYEMBUR BADAN

Posted in 02 March, 2012
by wan_cikgumuzik

VIDEO IKLAN 18 SX LUNA MAYA | IKLAN PENYEMBUR BADAN | Satu lagi kontorvesi iklan yang memaparkan aksi seks ataupun aksi ghairah yang dilakonkan oleh Luna Maya,Uli Auliani, Marissa Nasution, dan Chantal Della Concetta. Iklan penyembur badan lelaki yang dilakonkan oleh artis-artis indonesia tersebut dikatan memaparkan aksi yang terlalu 18sx dan aksi menghairahkan.

Iklan 18sx Luna Maya yang mengisahkan empat orang bidadari ataupun angle yang tertarik dengan haruman semburan lelaki tersebut turun dari kayangan. Akibat terpesona dengan haruman tersebut, bidadari2 tersebut memaparkan aksi ghairah dengan berpakaian seksi untuk memikat si pemakai semburan pewangi tersebut di mana dilakonkan oleh pelakon bernama Ocke.


Semuanya datang dalam pelbagai gaya seks yang menghairahkan dengan pakaian seksi bersayap dan merangkak seperti aksi seks menuju ke arah lelaki yang memakai semburan pewangi tersebut.


Dan klimak untuk iklan ini, Luna Maya datang dengan keadaan yang sangat seksi sambil memegang span yang penuh dengan buih sabun dan menuju ke arah si pemakai penyembur tersebut sambil luna maya mempamerkan aksi 18 sx ataupun aksi ghairah untuk memikat jejaka tersebut.


Walau macam mana pun, video iklan panas luna maya sudah tiada di laman2 internet. Kalau ada video iklan 18sx luna maya nih, pasti akan merosakkan minda mereka yang gilakan seks nak tengok luna maya membuat aksi ghairah dalam video iklan tersebut kan??



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!


TAGS : VIDEO IKLAN SEKS LUNA MAYA, VIDEO PANAS IKLAN LUNA MAYA, VIDEO IKLAN GHAIRAH LUNA MAYA, GAMBAR IKLAN LUNA MAYA 18SX, GAMBAR IKLAN 18SX LUNA MAYA TERKINI, IKLAN 18SX LUNA MAYA DI INTERNET, IKLAN AKSI GHAIRAH LUNA MAYA,