SEMAKAN ONLINE KEPUTUSAN STPM 2011 | SEMAKAN SMS KEPUTUSAN STPM 2011

Posted in 01 March, 2012
by wan_cikgumuzik

SEMAKAN ONLINE KEPUTUSAN STPM 2011 | SEMAKAN SMS KEPUTUSAN STPM 2011 | Kepada calon2 STPM 2011, Result keputusan sudah pun nak keluar nih, Jadi korang boleh buat semakan secara online keputusan STPM korang. Tentu ramai yang tidak sabar untuk membuat semakan secara online result STPM korang kan?? Untuk makluman, keputusan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia STPM akan diumumkan pada hari rabu depan.

Kepada calon2 STPM bagi sesi 2011, Sudah pasti akan  berada dalam keadaan berdebar2 kerana Majlis Perperiksaan Malaysia MPM akan membuat pengumuman pada hari rabu akan datang. Oleh yang demikian, Aku nak kongsi laa ngan korang Link untuk korang buat semakan online dan semak melalui SMS menggunakan telefon bombit masing2..
Ok.. Aku akan cerita dulu cara semak menggunakan telefon bimbit cara SMS.. Pastu semak secara online plak yerr...


SEMAKAN STPM MELALUI SISTEM PESANAN RINGKAS ATAU SMS


Taip : STPM result<jarak>No.kad pengenalan 
hantar ke :  15888


SEMAKAN ONLINE KEPUTUSAN STPM 2012


>> LINK SEMAKAN STPM 2011<<


Ok.. dah tahu dah cara nak semak secara online ataupun menggunakan sistem pesanan ringkas atau SMS??? Senang jerr kan? Yang rajin nak layari internet, boleh jerr buat semakan secara online. Kalau tak nak, boleh semak melalui SMS,


Dan harus diingatkan, keputusan untuk semakan online atau SMS nih akan dibuka tepat jam 12.00 tengah hari pada hari keputusan diumumkan..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!
 


TAGS : SEMAKAN ONLINE KEPUTUSAN STPM, SEMAKAN ONLINE RESULT STPM, SEMAKAN ONLINE KEPUTUSAN STPM BAGI SESI 2011, SEMAKAN STPM CARA SMS, CARA SEMAK KEPUTUSAN STPM CARA SMS, CARA SEMAK KEPUTUSAN STPM SESI 2011 ONLINE, SEMAK ONLINE STPM SESI 2011