ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE | VIDEO BUKTI DAN RESIT PEMBELIAN

Posted in 03 March, 2012
by wan_cikgumuzik

ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE | VIDEO BUKTI DAN RESIT PEMBELIAN | Satu lagi berita tergempar melibatkan kedai makanan segera. Kali ni giliran Secret Recipe pulak di mana terdapat ulat di dalam karipap yang dibeli pelanggan. Apa yang dapat dilihat pada video rakaman pelanggan tersebut, sememangnya mengejutkan bahawasanya memang terdapat ulat di dalam karipap tersebut. 

Mesti ramai yang kurang percaya apabila melihat video tersebut dan mungkin mengatakan ianya satu fitnah. Tetap daripada sumber yang diperolehi, pembeli tersebut siap mengambil gambar resit belian di mana resit tersebut dikeluarkan oleh secret recipe. Sebelum tuu sama2 kita tengok dulu video yang memaparkan ada ulat di dalam karipap secret recipe.

Memang ada ulat pon dalam video yang dipaparkan di mana diskripsi untuk video tu menyatakan seperti di bawah.
Secret recipe menghidangkan ulat2 dlm curry puff nya. tuan puan boleh mendapatkannya di cawangan putrajaya p15..setelah dirujuk ke kedai ulat terbabit, PIC Hasanah ckp xleh wat ape sbb manager die xde, kene rujuk HQ, hanya boleh minta maaf. mmg hampas gas. - Mohd Yusof Sham 

So.. Kita tengok pulak resit pembelian sebagai bukti bahawasanya karipap tersebut sememangnya dibeli di secret recipe.

Resit belian di secret recipe nih sememangnya memaparkan bahawa pembeli tersebut memang ada membeli karipap yang berintikan ulat di secret recipe tersebut. Tetapi, kita belum tahu apa yang berlaku sebenarnya, sama2 kita nantikan apa kata pihak secret recipe plak berkaitan dengan karipap mereka yang didakwa mengandungi ulat-ulat yang masih hidup dan bergerak2 di dalam inti karipap tersebut..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!
  


TAGS : ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE, VIDEO ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE, VIDEO CURRYPUFF SECRET RECIPE ADA ULAT, GAMBAR ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE, RESIT PEMBELIAN KARIPAP INTI ULAT SECRET RECIPE, INTI ULAT DALAN KARIPAP SECRET RECIPE, VIDEO INTI ULAT DALAM KARIPAP SECRET RECIPE, ISU ULAT DALAM SECRET RECIPE, ISU HANGAT ULAT DALAM SECRET RECIPE,