iisshhhkkk..!! Payudara Berulat..

Posted in 24 January, 2011
by wan_cikgumuzik

CUCI BRA dan PAKAIAN BARU anda sebelum dipakai..!! Ini sebagai peringatan kepada anda yang tidak melakukannya. Baca dan bersedia untuk menikmati gambar (18PL) nih. Aku x tahu lah menatang apa lah yang menjangkiti pesakit tuhh.. MENGERIKAN..!!

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang dari ekspidisi di Amerika, beliau menyedari sejenis ruam aneh terbentuk di payudara sebelah kiri beliau. Beliau langsung tidak mengetahui apakah itu dan berfikir mungkin ruam tersebut akan hilang nanti. Tiba-tiba beliau mula merasakan kesakitan dan pergi menemui doktor. Malangnya doktor tidak mengetahui apakah penyakit yang sedang Susan hadapi lalu hanya memberi antibiotik dan krim khas.

Tidak lama kemudian, kesakitan yang dihadapi semakin menyengat. Payudaranya menjadi semakin panas dan mula berdarah dan beliau membalut pendarahan tersebut. Rasa sakit yang ditanggung oleh Susan semakin bertambah dan beliau mula mencari doktor pakar.

Hampir 2 minggu Susan mencari, kini baru lah beliau menjumpai doktor yang pakar untuk merawat penyakit beliau. Malangnya setelah Susan membuka balutan luka pada payudaranya, mereka menemukan sejenis larva telah tumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka pada payudaranya.

Sesekali makhluk jahat ini masuk di dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya di mana susan tidak mengetahui lubang itu sangat dalam dari yang dibayangkan. Larva ini hudup bagai parasit dengan memakan lemak, lapisan kulit, dan kanal susu peyudaranya... iisshhhkkkk....!!

CUCI BRA BARU anda sebelum anda memakainya..!! jadikan kebiasaan mulai sekarang untuk mencuci BRA atau PAKAIAN BARU anda sebelum memakainya.

INI SANGAT PENTING DAN SEBARKAN..!!

(gambar di bawah)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

beginilah rupa payudara yg dimakan larva dan lubang2 utk larva hidup bersarang di dalamnya
................
P/s: Jagalah payudara anda kerana org lelaki amat menyukainya... hahahahahhaha
................