iisshhhkkk..!! PIsang yang degil

Posted in 13 February, 2011
by wan_cikgumuzik

Hahahahahahhaha... Degil kan? Org dh tebang pon dia masih nk berbuah.. Hahahahahahha..


Begitulah sikap manusia nihh.. Ada kalanya mempunyai sikap degil yang melampau..





Gambar nie aku dapat dari FB salah sorang kawan aku dimana aku dimaklumkan bahawasanya gambar nihh dia snap kat Kg dia di Arau Perlis (Kg aku laa tuuu) hihi..



Apa yg menjadi motavasinya di sini ialah jangan fikir setiap apa yg telah dibenteras atau dimusnahkan, benda tuu tak akan mengeluarkan hasil semula walaupon hasilnya tak bermutu seperti dulu.. Malah ianya mungkin akan kembali dan subur semula.



Begitu jugak dengan sikap manusia dari segi sikap, kehidupan, sosial, politik dan apa jua... Kalau dh nama degil, degil jugak laa... huh..!!
-----iisshhhkkk..!! Apa yg aku merepek nihh..!! hahaahhha
.
.
''''''''''''''''''''
P/S : Harap pisang x berbuah dua kali... Ahakss..!!
..............