iisshhhkkk..!! BEN ASHAARI vs MAT GEBU.. siapa Mat Gebu??

Posted in 29 May, 2011
by wan_cikgumuzik


Eh Eh... Apa kene plak cikggu nihh?? Tetiba plak letak header MR Ben kita kat sini??? Sebenarnya aku nih bukan nk cite tentang Ben Ashaari pon... Cuma cerita kali nih ada kaitan dengan MR Ben kita nihh.. 

Hahaha.. Apa yg aku nk cerita kat sini ialah aku telah menerima seorang tetamu yg tak tahu dari mana dia jumpak blog aku dan terus terjah aku dan follow aku tanpa meninggalkan jejak di ShoutBox aku..Siapa org tuu?? 



 Cuba tengok Gambar di atas... Mat gebu kan?? Yezzzaaa....!! Mesti ada yg kenal dengan Mat Gebu nih kan?? Hahahahha.. Kepada peminat2 Bro Ben, mesti kenal kan dengan Mat Gebu nih kan..??


Kepada yg tak kenal Mat Gebu, Beliau lah owner blog yang bagi aku sangat hebat iaitu blog DAPUR TANPA SEMPADAN di mana sering dibualkan oleh kaum2 wanita tentang blog masakan beliau yang sangat hebat.. Beliau seorang lelaki yg sangat hebat tentang masakan dan masukkan resepi2 beliau beserta gambar2 yang cantik untuk panduan kita,,, Hebat kan???


 Bagi aku, bila seorang yang hebat sebegini datang follow aku, aku rasa ianya satu penghargaan bagaikan dapat anugerah dari bloger2 otai nihh sbb sudi follow aku yg baru menapak dalam dunia blog nihh... Terasa sangat bangganya....

Apa kaitan Mat gebu dengan MR Ben kita?? Yang pastinya link blog Mat Gebu berada di takhta teratas blog Abg Ben dan link blog Abg Ben jugak berada di takhta teratas dalam blog Mat Gebu.. Apa hubungan mereka, tanyalah Abg Ben sendiri..


Apa yang pasti aku mmg dah lama follow blog mat gebu nihh sebagai silent reader sbb aku mmg suka masakan... Adoihhh..!! bocor rahsia plak.. Aku mula perasan Blog Mat Gebu nih dari VLOG temuramah Ben Ashaari dengan Mat gebu satu ketika dulu.. Sejak itu aku follow blog Mat gebu nih..

Bangga kan bila ada bloger2 yg hebat nih datang follow kita.. Thanks sgt2 kepada Mat Gebu sbb sudi follow blog cikgu yg hanya beberapa bulan jagung nih jerr..

korang yang tak tahu siapa itu Mat Gebu, terjah SINI utk kenal2 dengan beliau...

P/S : harap maaf sbb tajuk entri terlalu panas.. Gurauan semata2... hehehe..