iisshhhkkk..!! Cikgu buat cabutan Bertuah PENYERTAAN DITUTUP (UPDATE 21 MAY 2011)

Posted in 21 May, 2011
by wan_cikgumuzik

PENGUMUMAN..!!!

DUKACITA DIMAKLUMKAN, PENYERTAAN TELAH DITUTUP DAN CIKGU AKAN BUAT CABUTAN PADA BILA2 MASA SAHAJA.. HARAP TUNGGU ENTRI KEPUTUSAN YAN AKAN CIKGU KELUARKAN...!!

JUMLAH PESERTA = 84 ORG

DENGAN ITU NOMBOR CABUTAN HANYA KAN DIBUAT SEHINGGA KE NOMBOR 84 SAHAJA.. HARAP MAKLUM..

P/S : UPDATE 21/MAY/2011

SEKIAN, TERIMA KASIH...

KEPADA ANDA YANG MASIH INGIN MENYERTAI CABUTAN BERTUAH INI, ADALAH DENGAN SEGALA HORMATNYA DIPERSILAKAN...

INI ENTRI YANG MELEKAT
ENTRI BARU ADA DI BAWAH

Salam hormat dan salam persahabatan... Yaaa.. Cikgu nk bagi header dan banner Free lagi... Kali ni bukan sagmen dan bukan kontest.. Kali nih cikgu nak buat cabutan bertuah untuk sahabat2 cikgu yg dah kenal atau yang belom kenal cikgu.. Alhamdulillah perniagaan tempahan header cikgu sangat memberangsangkan.. Jadi untuk membalas jasa rakan2 yang sentiasa memberi dorongan dan semangat untuk cikgu terus membuat header, cikgu adakan cabutan bertuah dengan memberi hadiah header dan banner hasil dari tangan cikgu sendiri...

Macam mana nak sertai cabutan bertuah nih?? Senang sahaja k.. Sambung baca di bawah...

[Klik gambar untuk copy]



[Gunakan "CTRL C" untuk copy]

Yaaa.. Di sini antara syarat2nya...


  1. Wajib buat satu entri yang mengatakan anda join cabutan bertuah nih.. (suka ati nk cite ape pon)
  2. Dalam entri pastikan ada link atau pautan untuk datang ke entri ini.
  3. Make sure letak banner yang cikgu sediakan dalam entri anda ( nk copy gambar pon boleh, nak copy HTML kod banner pon boleh)
  4. Tajuk entri : " IISSHHHKKK..!! CABUTAN BERTUAH DAPAT HEADER "
  5. Follow blog cikgu??? Up to you.. Cikgu x kisah nak follow ke tak. Tiada paksaan di situ. Tapi kalau rajin, like laa Facebook page cikgu.. Boleh pantau pengumuman keputusan kan...
  6. Dan yang last sekali, tag kat 2 org kawan lahh.. Seperti baisa laa.. Hehehe. Ajak mereka join... Tapi jangan paksa taw..Tak baik taw..


Ok dah selesai macam mana cara nak join kan??? Skang cikgu nak cite plak mcm mana cikgu nak pilih dan nak buat cabutan bertuah tuu?? Sambung di bawah.....


Yaaaa,,, Cikgu menggunakan Khidmat RANDOM.ORG.. Korang boleh test2 tekan pusat punat generate di atas dan encik kotak random di atas akan mengeluarkan nombor-nombor secara rawak.. So, dengan itu laa cikgu aka buat pilihan sape yang kena kan... Dah nama pon cabutan bertuah kann.. Adil kan??

Macam mana cikgu nak tahu kami peserta yang ke berapa???

Senang sahaja.. Anda perlu tulis komen anda dan ada nombor giliran anda di komen tersebut.. Contoh :

No peserta :
Link/Url entri :
Komen anda :

Macam mana nak tahu nombor peserta anda?? Cuma refresh page nih sekali dan tengok peserta terakhir nombor berapa, dan nombor anda adalah nombor yang selepas tu.. Kalau anda peserta pertama yang komen, maka anda adalah peserta nombor satu...

PERHATIAN..!! Pastikan REFRESH page ini sebelum komen dan masukkan nombor peserta anda bagi mendapatkan nombor peserta yang tepat.. Sekiranya terdapat pertindihan nombor peserta di mana nombor peserta yang kedua sama dengan yang yang pertama, maka peserta yang kedua akan dibatalkan penyertaannya secara automatik.. So, REFRESH LAA BANYAK KALI SKET YERR..


HADIAH-HADIAH YANG DITAWARKAN

Hadiah yang ditawarkan ialah 3 buah header dan 3 buah banner untuk blog anda.. Dengan itu, terdapat 6 hadiah yang akan ditawarkan..

Dan dengan itu jugak cikgu akan membuat 6 cabutan menggunakan kotak random di atas secara jujur disaksikan Allah SWT dan Isteri tercinta cikgu..

Kepada yang berminat nak join cabutan bertuah ni, dipersilakanlah join dengan segala hormatnya.. Tiada limit peserta dan tiada yuran dikenakan. Tarikh tutup penyertaan pada ?? Mei 2011 jam 6 petang dan pengumuman untuk pemenang nombor bertuah akan dibuat pada ?? Mei 2011 jam 10 malam. Sekian.. Terima kasih..

Komen yang tiada kaitan dengan penyertaan akan dipadam. Harap maaf...
Selamat mencuba dan di harap nombor anda bertuah... ('',)