iisshhhkkk..!! LAMAN WEB HINA ISLAM makcikhajjahsittalwuzara DAH DITUTUP

Posted in 27 May, 2011
by wan_cikgumuzik

Salam ukhwah, salam perjuangan dan salam satu bloger.. Terlebuh dahulu aku nk ucapkan jutaan terima kasih kepada RAKAN2 BLOGER yang terlibat secara langsung atau tak langsung dalam usaha menghapuskan laman web yang durjana ini..

Selepas aku keluarkan entri mengenai LAMAN WEB YANG MENGHINA ISLAM haritu, pada tarikh 23 Mei 2011, ramai rakan2 bloger yg tak melepaskan peluang untuk membuat laporan secara on9 kepada SKMM ( Suruhanjaya Komunikasi Malaysia ).. Terima kasih sgt2 terhadap respon anda..

Harini terdengar berita di TV ada mengatakan Laman Web makcik hajjah sittal wuzara telah pon ditutup kerana ribuan bloger2 budiman telah membuat aduan kepada SKMM.. Aku pon apa lagi, terjah ler laman web yg hot tuu dan dapati mmg sudah ditutup.. yang tinggal hanya cachec copy blog tersebut sahaja yg mengandungi beberapa entri.. Kat bawah aku ada keratan entri2nya sebagai bukti mmg laman web itu dah ditutup..

Tetapi aku masih risau sbb Makcik yang sengal tu masih lagi mengusahakan ladang dosanya dengan mempromot satu link di mana laman web beliau masih boleh dilawati melalui tempat tuu dan bercita2 nak bukak laman web baru.. Nak bukak rumah baru katanya.. Hahahahaha..

Tak per.... Dia bukak laa 10 laman web pon, Aku yakin dengan keperihatinan Bloger2 yang hebat nih, laman web tersebut pasti tak akan bertahan lama... Insyaalahh.. Kat bawah nihh aku reviue sikit nota2 terakhir yang ada di laman web tersebut..


berikut adalah nota2 terakhir kat laman web beliau.....
KLIK GAMBAR UTK TUMBESARAN

KLIK GAMBAR UTK TUMBESARAN

KLIK GAMBAR UNTUK TUMBESARAN

Walau apa pon aku bersyukur sbb Blog yang hina Agama kita nih dah pon dihapuskan oleh SKMM.. Dan dalam entri2 terakhir kat blog tuu pon mmg dia bengang betol ngan SKMM sbb dh block laman web beliau.. Hahahhaa.. padan muka..!!

P/S : Kita harus bersedia dan berhati2 sbb laman web makcik tuu akan ada jugak nanti..