iisshhhkkk..!! SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

Posted in 23 May, 2011
by wan_cikgumuzik

Hahahahhhaa.. Tetiba aku rasa nak tergelak sbb aku boleh join sagmen nih.. Kenape aku nk tergelak..?? Sebabnya aku nihh mmg x suka nk join sagmen.. Tapi BUAT sagmen, sangat lah aku rajin beb...  Tengok lah gambar2 bendera kat bawah nihh.. Mcm menarik kan?? haahha.. So... aku join sagmen yg dianjurkan oleh abg teror kita yang hansome nihh... Hahahahha....


Apa yang membuatkan aku tak tahan, ABG TEROR nih soh jawab beberapa soalan.. Hahahhhaaa.. Aku tak sukaaaa....!! Tapi demi menjaga hati beliau, aku jawab jugak lahh.... hadoiii...

1. Dimana anda dilahirkan?
( Kat Perlis laaaa)

2. Dimana anda dibesarkan?
( Kat Perlis jugakkkk)

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
( Mesti laa negeri Perlis )

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
( sbb negeri Perlis negeri aku laa.. Hadoiiii.. )



Hah..!! sekian sahaja jawapan dari aku... Sapa2 yang nak join boleh laa klik mana2 nama Abg Teror yang tertera kat entri nih ataupon klik jerr banner bendera kat atas tuhh...

P/S : Kalau Abg teror nk letak nama aku kat semua negeri pon aku no hal.. Kah kah kah kah...