iisshhhkkk..!! Aku Meniduri 15 wanita dalam masa sebulan [ 18SX ]

Posted in 09 June, 2011
by wan_cikgumuzik

gambar hiasan
Begitu lah tajuk yang harus diberi pada entri kali ini sebab ianya bukan cerita rekaan, malah ianya sememangnya realiti yang aku saksikan sendiri dalam hidup aku..


Ayat "aku meniduri 15 wanita dalam satu bulan" merupakan kebanggan seorang kawan aku yang bernama 'Q'. Sememangnya ini lah realiti yang aku saksikan sendiri kejadian yang berkaitan dengan tajuk di atas.. Hahahaha.. Bukan nak mengumpat, tetapi nak bagi peringatan kepada rakan2 bloger yang aku kasihi semuanya..


Kisahnya bila Q mula membuka pekung di dadanya.. Aku pom mcm awesome lah mendengarnya kan.. 18SX lah katakan... Dia cite kat aku dia mmg pernah buat keje terkutuk tuu.. Dan semua gambar2 pompuan yg pernah dia tiduri ada di dalam nset dia.. Yang pasti, Semuanya cantik2 dan seksi2 belaka..
gambar hiasan
Wow..! Dah laa dapat makan free.. Barang baeek plak tuhh kan.. Mmg sakit ati lah aku tgk gambar2 kat dlm nset dia tuhh.. Semua mantop2.. Huu.. Tapi yang pasti tak ada satu pon gambar wanita bertudung dan berbaju kurung.. Semuanya yang seksi2 dan seksa2 belaka (sila lihat gambar contoh di atas )


Aku mula masterskill mushkil, mcm mana dia boleh dapat perempuan dengan begitu mudah sedangkan muka si Q ni bukannya hansome sangat pon.. Badan plak sekeping dan pendek.. Hairan kan dia boleh dapat pompuan yang baeekkkk punya kan??


Rupa-rupanya ada rahsia di sebalik kejayaan beliau.. Cilakak betol.. DIA PAKAI ILMU PUKAU beb..!! Bahaya kan??
gambar hiasan
Mmg dia cite habis kat aku apa dia pakai setelah beberapa hari aku memujuk dia suruh cite kat aku.. Mmg laa nampak awesome kan bila melihatkan kejayaan dia kan?? Tapi dia mmg x ajar aku laa sbb katanya dia dapat benda nih dari seorang bomoh dan bomoh tuu dh masukkan JIN kat dalam badan dia.. Dia dapat satu tangkal utk syarat jin tuu sentiasa bersama dengan dia...
gambar hiasan
Dahsyat kan?? Dia tunjukkan aku tangkal tuhh.. tapi tak bagi aku pegang pon sbb pantang larang dari bomoh tuu katanya... Aku pon mmg tak berani lerr nk pegang sbb takotttt.. Hahahahaha...


Seterusnya aku suruh dia buat satu demo lah mcm mana dia nak ayat pompuan tuu.. aku suruh dia mengorat tanpa guna ilmu pukau dia dan lepas tu, guna ilmu pakau pukau pulak.. Nak tengok keberkesanan dia punya pemukauan dia.. Dia dengan pantas menunjukkan demo kat aku..
gambar hiasan
Tetapi mmg menghampakan laa sbb awek tuu mmg tak layan dia pon.. Hahahhaa.. Mmg nk tegelak arr aku tgk karenah member aku yang sememangnya tak hansome tuhh.. Dan dia terus datang balik kat aku dgn muka yg agak marah sbb pompuan tuu tak layan dia..


Terus dia pau aku pokok rokok sebatang konon2nya tensyen.. Hahahhaa.. Aku pon bagi lerr rokok kat dia sebatang dan dia pon mula menghisap rokok itu sambil merenung tepat ke arah awek tadi dengan mukanya yang konon2 hansome tuhh..
gambar hiasan
Selepas abis isap rokok dia pergi semula pada gadis tadi.. Tiba2 aku dapat nampak reaksi gadis tadi sangat GEDIK DAN GATAL dengan kawan aku nih.. Adehhhh..!! Tadi tak layan.. Skang gedik plak... Ternyata kawan aku berjaya memukau dan mendapatkan gadis tersebut.. Adoyaiii... Begitu mudah kan?? Dahhh dapat mangsa terbaru hari tu..


Tanpa membuang masa, kitaorg lepak2 sekali laa.. Aku wat kering jerr.. Padahal dalam hati bengkek sbb aku x penah dapat awek yg sebegitu rupa dengan mudah mcm tuu jerr..  Mcm nak cite jerr kat awek tuu yang dia dh kena pukau.. Tapi tak kesampaian sbb maybe aku pon kena pukau ngan kawan aku tuh.. Haha
gambar hiasan
sehingga lah malam, awek tu trus ikut kawan aku balik umah dan bermalam kat umah kawan aku tuu.. Hmmmmm.. Lagi sekali aku bengkek sbb dok bayang kawan aku dapat makan free mlm tuhh.. Hadoiiii.. Siksa batin sioottt...!!


Dan esoknya kawan aku  dalang  datang dengan muka bangganya dan tanya aku.. "amacam?? teror tak aku?? aku dapat dara beb mlm td.." Ciss..!! lagi sekali aku bengkek dengan dia dan aku paksa dia cite dia buat mcm mana.. 


Dia cuma bgtaw kat aku, dia pukau budak tuu TIME DIA HISAP ROKOK yg dia pau kat aku tuhh.. Adehhh... Semudah tuu jerr kan? Semudah 123 dan ABC jerr kan??? Power kan ilmu pukau dia kan??


Begitu lah kisahnya kawan aku yang sehingga kini aku tak pernah jumpa dia lagi.. Tak tahu dia dah ke mana.. Entah hidup, entah mati dia sekarang.. Aku sentiasa doakan dia agar dia berubah dan tinggalkan semua perbuatan keji dia tuu...


Sekian kisah benar yang aku nak sampaikan kali nih.. Kang panjang2 aku tulis, korang bosan plak nak baca banyak2 kan.. Hahahaha.. Kepada aweks2 kat luar sana tuhh, berhati2 kalau ada org yg sedang menghisap rokok dan merenung anda.. Mungkin ada sbb mereka buat mcm tu..


sekian, terima kasih....


sember gambar hiasan : Mr. Google


P/S : First time wat entri nak tulis panjang2.. Hahahahaha.. Nak tgk ramai mana yg nak komen.. Huhu...