iisshhhkkk..!! BEN ASHAARI kena hentam dengan bloger??

Posted in 14 June, 2011
by wan_cikgumuzik

Kena hentam?? Mcm mana tuu??? Kena belasah kerr??? Aku pon dah tak paham kenape perkara begini harus berlaku kan??? Dan kenape isu ini harus diperbesarkan... Hentam menghentam dalam dunia blog nih rasanya mmg dah jadi macam budaya kot..

Bila diri dah rasa besar, mula laa nak hentam org tak tentu pasal.. Kalau hentaman yang berguna xper laa jugak.. Nihh hentaman yang nak menjatuhkan meruah dan menjatuhkan blog seseorang... Sudah la menggunakan nama cik anom tuhh.. Bagi aku mmg penakot dan pengecut lah org yg guna nama cik anom tuu kan..


Berbalik kepada tajuk En. Ben yang kena hentam tuu.. Kenape eek?? Beliau dikatakan TAK PERNAH KOMEN KAT BLOG ORG DAN TAK PERNAH NAK MASUK MANA2 SEGMEN.. Itu adalah isu kenape Ben kena hentam.. Adoi.. Aku pasal tak taw nak komen apa, sbb tuu aku buat entri nih.... Bagus kerr hentam org?? AKU PON KENA BEB.. Hahahhaha.. Tapi just ignore...

Kat bawah nih aku sedikit sedutan2 bloger cik anom yang menghentam BEN ASHAARI tuhh.. Lalalalalalaa..




Hahahhaa,, Mesti pengikut2 Ben panas kan ngan hentaman2 yang sebegini kan?? Aku?? Panas tak?? Lalalalala,,, Gua cool jer kot.. Hahahahhaha.. Peratikan tarikh dan masa pada komen tuu, mmg baru ptg tadi jerr berlaku kan?? Kikikiki...

Apa yang aku nak cakap, kita sebagai bloger nih kena laa jaga blog kita dan blog kawan2 kita yg bermasaalah... Jangan ada benci.. Jangan ada dendam,, Aku pon x pernah berdendam ngan org2 yg suka menghentam aku.. Lex jerr... Tak puas ati, bincang elok2.. Selesaikan dengan aman.. Settle kan??

Apa pendapat korang?? Benda2 mcm nih harus kerr terjadi di dalam dunia blog kita nih?? Salah ker sama2 cari trafic, sama2 cari follower?? Rugi ker kita kalau org tak follow kita??? Fikir lah.. Jom ramai2 blogwalking utk tingkatkan trafic dan follower blog kita yerr.. Lalalaallaa.. Iisshhhkkk..!!

P/S : Kat mana aku print screen komen2 nih?? Biarlah rahsia sbb aku tak nak isu nih menjadi semakin panas dan panjang.. Biar habis di sini jerr...

P/SS : Kepada tuan blog yg aku print screen komen nihh harap maaf sbb tak bubuh link anda di entri nih.. Harap kau paham.. Lain kali aku bubuh kat dalam entri lain yerr.. Insyaalah...