iisshhhkkk..!! KAD UCAPAN SELAMAT HARI BAPA PERCUMA | segmen

Posted in 18 June, 2011
by wan_cikgumuzik

SELAMAT HARI BAPA cikgu ucapkan kepada semua bapa2 di malaysia dan seluruh dunia.. Segmen kali ini ialah untuk memberi ucapan khas dan luahan perasaan khas untuk bapa2 kita sama ada mereka masih ada atau sudah tiada di dunia ini sempena sambutan hari bapa pada 19 Jun 2011 ini..

Buktikan yang korang sayang sangat2 pada bapa korang.. Sape nak join segmen nih, senang saje,,, Syarat mudah dan senang..

  1. Buat satu entri bertajuk " SEGMEN | SELAMAT HARI BAPA "
  2. Tempek poster ucapan Hari Bapa ( Cikgu sediakan 10 Poster di bawah. pilih mana suka )
  3. Buat sedikit karangan ucapan selamat hari bapa ( Suka hati nak karang panjang atau pendek... nak buat pantun atau puisi.. nak buat point by point pun xper.. )
  4. Pastikan ada link ke entri ini di dalam entri korang
  5. Tak payah Tag kawan2 nanti depa marah.. Hahahah ( tapi sambil2 BW tuu, ajak2 lerr depa masuk )
  6. Bab follow memollow nihh terserah kat korang.. Tiada paksaan...
  7. Last sekali, Letak URL/Link segmen korang tuu kat ruangan komen entri nih...
Sekian syarat2 yang tak seberapa tuuu.. Harap korang join lerr segmen nih.. tunjjukkan pada dunia yang korang sangat menghargai Bapa korang ok..

Di bawah nih ada 10 poster atau kad ucapan selamat hari bapa hasil kerja tangan cikgu yang mengambil masa lebih kurang 10 jam untuk cikgu siapkan semuanya.. Copy laa mana2 yg korang suka dan tempek kat entri korang..











Yaa.. Pening kan nak pilih...? Hahahahhaaa... Korang amik jerr yg mana yg korang suka... Dan untuk makluman korang, poster2 di atas bersaiz kecil dan ada watermark blog cikgu.. Sape2 yang nak amik yang original dan asli iaitu tanpa watermark dan bersaiz besar, kontek2 laa cikgu.. RM10 jerr.. Lalalaallaa..

P/S : Happy blogging and happy Father's day..!!!