iisshhhkkk..!! PENULIS SENJA | Kau bohong semua orang

Posted in 10 July, 2011
by wan_cikgumuzik

PENULIS SENJA merupakan salah seorang blogger baru yang masuk ke rangking 40 top blogger melayu di Malaysia nih.. Memang gah berada di dalam senarai tersebut.. Tapi sayang... Walaupun berada di atas, PENULIS SENJA DIHENTAM secara keras dan berapi..


Entri aku nih pon nak hentam dia jugak sebab aku pernah jadi kawan dia dahulu tapi aku tak tahu yang dia memang pembohong besar dalam dunia maya nih. Naik dengan cara kotor.. Aku dapat tahu setelah mendapat sumber2 yang boleh dipercayai.. Buktinya di sini..
Bukan niat aku nak menjatuhkan PENULIS SENJA cuma aku nak dia sedar bahawa dia memang buat keje salah Guna IFRAME dan menjadi COPYCAT tegar untuk mendapatkan trafic yang tinggi.. Korang boleh baca kisahnya di blog IZAMIRRIDWAN.COM tentang cerita sebenar pasal penulis senja nih.. Gambar di atas pun aku dapatkan dngan izin oleh blogger IR ok.
Tujuan aku mengeluarkan entri ini adalah untuk memohon maaf kat penulis senja sebab terpaksa remove ko dari blog list aku demi menjaga nama baik da reputasi blog aku.. Dah banyak msg2 kat FB yang bertanyakan PENULIS SENJA  tuu kawan baik aku ker??? Tapi sayang,, Dengan perangai kau yang mcm tu, aku tak mengaku yang kau kawan aku walaupun kau blogger hebat di rangking..


Maafkan aku PENULIS SENJA sebab terpaksa berbuat begini... Aku nasihatkan PENULIS SENJA supaya membuat surat rasmi permohonan maaf seperti yang dituntut DALAM ENTRI INI ok.. Insyaalah blogger2 akan menerima kau balik... 


Nasihat untuk blogger2 kat luar sana, jangan contohi sikap PENULIS SENJA kerana ianya akan membuatkan korang panas punggung selagi isu ttg korang berlegar2 di alam maya nih... Tekanannya hanya PENULIS SENJA JERR YG TAHU ok...


Korang nak baca lagi pasal hentaman yang lebih berapi pasal penulis senja nih?? KLIK SINI utk baca, (open laa new tab yerr sbb korang kena komen kat bawah nih.. Aku pon nak tahu jugak pendapat dan nasihat korang kan.. )