PERLU KE KOMEN ENTRI YANG JOIN SEGMEN KITA??

Posted in 04 August, 2011
by wan_cikgumuzik

SEGMEN DAH DITUTUP OK..!!
Aku tengok kebelakangan nih ramai blogger yang suka sangat buat SEGMEN kan??? Macam2 segmen ada.. Isu KOMEN ENTRI YANG JOIN SEGMEN nihh bukan pasal kita nak komen kat entri2 mereka yang join sesuatu segmen.. Tetapi pasal KITA SEBAGAI PENGANJUR SEGMEN laa.. PERLU KE KITA SEBEGAI PENGANJUR SEGMEN PERGI KOMEN KE SETIAP ENTRI YANG JOIN SEGMEN KITA?? Paham dah isu yang aku nak ajak korang bincangkan nih?? 


Ok ok.. tak paham lagi??? Meh aku bagi example<-- contoh laa tuu..


Aku buat segmen... Pastu ada laa 50 -60 blogger join segmen aku.. Lepas tu, perlu ke aku pi komen setiap entri yang join segmen aku sebagai tanda aku melawat dan tengok segmen yang mereka join tuu..  Haaa... paham dah??? Ok.. kalau dah paham, tgk kat bawah nih..
v
v
v
v
SEGMEN DAH DITUTUP OK..!!
v
v
v
v
v
v
AKU BUAT SEGMEN LAGI UNTUK PERBINCANGAN

TATACARA NAK JOIN SEGMEN
  1. Tempek banner yang kat atas tuu.. 
  2. Buat entri bertajuk "PERLU KE KOMEN ENTRI YANG JOIN SEGMEN KITA | SEGMEN CIKGUMUZIK"
  3. Korang karang lah pendapat korang tentang persoalan di atas
  4. Satu entri diminta hanya memberi satu jawapan sahaja.. PERLU atau TAK PERLU KOMEN
  5. Buat laa satu link untuk ke entri nih utk pembaca korang tahu korang join segmen mana
  6. letak URL/link entri korang kat ruangan komen entri nihh
  7. Ping/syer entri korang ke FB KONGSI GROUP utk yang ada Facebook. Yang tadak FB xper lah.. Yang tak join lagi group nih, sila request yerr..

Jom kita sama2 bincang dan kita tengok pendapat2 kawan2 kita.. Dan apa yang penting, beberapa Pendapat bernas yang pro atau kontra (PERLU atau TAK PERLU KOMEN) aku akan review pada entri akan datang sebagai maklumat kepada kita semua berkenaan isu yang aku nak kupas dan nak bincangkan nih.. Backlink akan diberikan kepada setiap blogger yang join.. Marilah kita sama2 belajar etika2 berblog nih ramai2.. Sharing in carring(errr.. betol kerr aku eja nih??)

Segmen ini tiada tarikh tutup sehingga aku berpuas hati dengan jawapan2 yang diberi.. So?? Apa pendapat korang?? Sila tulis isi hati korang yerr..

P/S : OBJEKTIF segmen adalah sekadar berbincang dan berkongsi pendapat bersama rakan2 blogger.. Biar banyak pendapat.. banyak pendapat = banyak ilmu.. Sekian..

KORANG BOLEH PING ENTRI KAT FAN PAGE FB AKU KALAU NAK.. SILA LIKE DULU KALAU NAK PING KE SANA.. (ini bukan paksaan.. suka ati korang lah nk ping atau tak yerr)


KEYWORD SEO KALI NIH
PERLU KE KOMEN ENTRI YANG JOIN SEGMEN KITA
SILA SEARCH KAT GOOGLE SELEPAS 20-30 MINIT KORANG PUBLISH ENTRI KORANG YERR.. :p

MEREKA YANG JOIN SEGMEN NIH