CARA DAN TIPS NAK BAGI BLOG JADI PANAS | RAMAI PEMBACA

Posted in 10 November, 2011
by wan_cikgumuzik

Blog anda PANASSSS??? Ramai pembaca?? Dapat tak 1K pembaca pada setiap entri?? Dapat tak 20 -30 komen pada setiap entri?? Hah?? Xderrr?? Kenape tak ada??? Haaaa.. Sebab entri korang suam2 kuku jerr.. Orang baca xde rasa debar dan xde rasa marah.. Sebab tuu jerr blog korang x ramai orang baca.. Lepas tuu dok frust menonggeng plak kata blog dia xde orang baca.. Abistuu dah buat cite pasal makan goreng pisang laa.. Pasal beli kasut tumit tinggi laa.. Sape laa sangat nak baca melainkan dok syok sendiri jerr ngan penulisan sendiri kan.. So?? Fikir2kan lah yerr...
Korang percaya atau tidak, untuk menghasilkan entri2 yang panas nih kadang2 kita sebagai penulis kena jadi jahat, kejam dan tak berperikemanusiaan taw,,!! Mcm aku nehh.. Suka ati aku jerr apa  yg aku nak tulis asalkan ada yang berasa panas dan sakit ati kat aku.. Hakikatnya diaorang tak tahu yang aku hanya menulis.. Bukan sesuatu yg realiti atau kenyataan aku seorang yang begitu.. Berkawan laa dulu ngan aku.. Baru laa tahu aku nihh jahat ke tak..
Sebab tuu laa dikatakan persahabatan sangat penting utk mengenal hati body seseorang.. jangan terus menghukum bila baca artikel yang panas jerr, terus kata orang tuu jahat.. Setiap orang ada cara tersendiri utk menulis artikel kan? So.. terserah laa kat korang.. Kalau takot dimaki cik ANON yang pengecut, jangan buat entri panas2.. Teruskan laa ngan entri korang yang suam2 kuku tuu jerr.. Xde sape pon nak kisah.. 
Percaya atau tidak, entri2 yang panas jugak dapat tingkatkan trafic korang.. Aku dah buat.. Aku tahu kesannya.. Aku dapat trafic dan komen yang banyak kerana aku telah tarik dua golongan pembaca iaitu yang sukakan aku dan yang bencikan aku.. Hahahaha.. Tak sangka kan?? Orang yang bencikan kita pon menyumbang trafic kat kita kan?? Tapiiii.. Ada jugak yang kata entri2 panas aku tuu sebagai publisiti murahan.. Kah kah kah.. Ada aku kisah??? Aku bukannya artis pon nk cari publisiti2 nihh.. Aku hanya seorang penulis yang menaip apa yang terdetik di hati aku yg ikhlas jerr..
So.. Bergembira lah  korang menulis dengan citarasa korang dan jangan laa menghalang cara penulisan orang lain sbb kita ada kebebasan untuk menulis.. Kata orang, berani buat, berani laa tanggung kan.. Jangan sampai masuk lokap dah laa... Alahh.. Kalau buat entri panas pasal blogger, xde nak masuk lokap punyaa.. Bukan buat isu politik atau negara yang boleh menyebabkan keselamatan negara kita tergugat kan.. 


Akhir kata, selamat menulis.. Hehehehhee.. Panas takk?? Ngeee.. Aku rasa cool jerr nih.... :P


Dah lama tak ajak like FB aku.. Jom LIKE jom..!!