KENAPE BUANG MASA KAT FACEBOOK?? | KAKI FB SILA BACA..!!

Posted in 17 December, 2011
by wan_cikgumuzik

Tetiba plak aku berasa nak membebel arini.. Mungkin minda agak kureng sbb keletihan selepas balik dari pertandingan battle of the band td.. Tapi apa2 pon aku nk membebel jugak lah pasal BUANG MASA DI FACEBOOK... Korang dok layan FB tuhh apa yg korang dapat eek?? dapat tak sedikit duit sampingan?? Aku tgk mcm x dapat apa2 pon.. bila tgk2 balik, on9 24jam.. Tapi tadak hasil kan??? Hurmmmm....
Apa kata korang yang asyik ngadap FB ari2 tuhh buat benda baru.. Cuba2 laa buat blog mcm aku nihh... dapat jugak income sikit2 kan... Tak de laa masa sia2 terbuang mcm tuu jerr... Yang pasti, hadap FB mmg x dapat income pon... Kebanyakan org akan kata nak buat blog susah laa... Tak reti laa.. Dan mcm2 lagi alasan yg aku dengar.. Tuu laa.. dh taknak mencuba, memang laa rasa susah.. Klu dah tahu, baru tahu yg main blog nih senang sket..
So aku harap korang cuba2 laa main blog plakkk... Yang pasti, sangat menyoronokkan dan sangat menarik dari FB... Bukan setakat update status, siap boleh update story lagi.. Hehehehee.. Alasan tak tahu nk buat blog mmg tak dapat aku terima sbb korang taip jerr kat google, perkataan TUTORIAL NAK BUAT BLOG, berlambak2 benda yg korang boleh belajar ok.. semuanya bahasa melayu belaka...


so... tggu apa lagii... Selamat mencuba...