PAKEJ MANDIAN SEKS | PUSAT URUT DI KUALA LUMPUR

Posted in 27 January, 2012
by wan_cikgumuzik

PAKEJ MANDIAN SEKS | PUSAT URUT DI KUALA LUMPUR | 26 Jan. – Kegiatan sebuah pusat refleksologi yang dipercayai menawarkan khidmat pelacuran termasuk pakej mandian seks akhirnya terbongkar dengan tertangkapnya empat wanita warga asing dipercayai pelacur dalam operasi di Jalan SS2/67 Petaling Jaya, dekat sini, malam ini. 


Salah seorang wanita asing tersebut sedang melakukan hubungan seks dengan seorang pelanggan lelaki tempatan dalam keadaan berbogel di dalam bilik air pusat urut terbabit ketika serbuan dibuat kira-kira pukul 9 malam. 



Dalam serbuan itu, dua wanita asing tersebut berada di kaunter menunggu pelanggan manakala seorang lagi sedang membuat tawaran kepada seorang pelanggan. 

Pegawai Operasi Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Bukit Aman, Cif Inspektor Wiryanty Abd. Wahid berkata, polis menahan seorang wanita warga China yang memiliki pas pelajar dan seorang warga Indonesia yang memiliki permit pembantu rumah dalam serbuan tersebut. 

“Seorang wanita warga China didapati tidak memiliki pasport manakala seorang lagi warga Thailand memiliki pas lawatan sosial. 

“Kesemua mereka berusia dalam lingkungan 20-an hingga 40-an,” katanya ketika ditemui di lokasi serbuan itu, dekat sini, malam ini. 

Wiryanty berkata, premis tersebut memiliki lesen perkhidmatan urut kaki dan berbekam yang sah, namun dikesan menawarkan perkhidmatan ‘tambahan’ sejak beberapa bulan lalu. 

“Hasil risikan dan pemeriksaan awal mendapati antara pakej yang ditawarkan ialah mandian seks dengan harga RM160.

“Bagi khidmat tambahan seperti oral seks pula dikenakan bayaran RM50

“Risikan polis mendapati pusat itu menawarkan perkhidmatan popular iaitu urutan badan ke badan (B2B), seks oral dan juga seks,” katanya.


JOM LIKE FB FANPAGE AKU JOM..


TAGS : PUSAT PELACURAN DI KUALA LUMPUR, PUSAT MANDIAN SEKS, MANDI SEKS DI KUALA LUMPUR, TEMPAHAN PELACUR DI KUALA LUMPUR, TEMPAH PELACUR DI KUALA LUMPUR,URUT BTB, URUT BADAN KE BADAN BTB,PUSAT PELACUR DI KUALA LUMPUR,