PEREMPUAN TAK SOLAT, NAMPAK JANGGAL | LELAKI SEBALIKNYA

Posted in 25 January, 2012
by wan_cikgumuzik

Salam ukhwah dan salam satu blogger... Korang faham tak tajuk entri di atas?? Ada yang tak paham eek?? Ok.. Meh aku terangkan.. Maksud aku, Kalau kita perasan ada perempuan yang tak solat, nampak janggal dan agak pelik... Dan kalau nampak org lelaki tak solat, nampak mcm biasa2 jerr.. Haaa... dah paham dah apa yang aku nak sampaikan? Sebenarnya apa yang aku nak sampaikan kat sini, adalah pendapat aku sendiri dan apa yang aku rasa.. Tiada kaitan ngan mana2 org lain..


Tetiba aku rasa pelik bila nampak ada perempuan yang tak solat bila kat hentian RNR lebuh raya Plus tuhh.. Yerr lahh... Bila aku nampak lelaki plak yang tak solat, Aku berasa mcm biasa2 jerr.. Adakah aku sorang jer yg rasa mcm tuh?? Ke korang pon ada rasa yang demikian?? Kenape tiba2 aku terfikir benda nih?? Pelik kan otak aku nih..


Perkara nih berlaku bila aku nampak ada sorang perempuan melayu nih... Dia pakai suar pendek.. Pastu maghrib nak masuk dlm 3-2 minit lagi.. orang lain sibuk ke surau nak solat, pompuan pakai suar pendek tuu plak sibuk nak blah dari RNR tuhh.. Tak tahu kenape tetiba aku berasa pelik dan janggal bila tgk perempuan tak solat.


Kebetulan perempuan tadi bersama boyfreind dia.. Dan pakwe dia pon sibuk jugak nak blah dari RNR tuhh.. Memang sah2 tak gi solat kan?? Tapi aku tak berasa plak pelik dan janggal.. Kenape eek?? Maybe ramai lelaki yang tak bersolat kalau nak dibezakan ngan kaum wanita nih kan??


Apa2 hal pon, aku nak tahu jugak pendapat korang... Kenape perkara sedemikian berlaku dan kenape aku berperasaan mcm tuu eek?? Jom bincang..


LIKE FB FANPAGE AKU YANG TAK RAMAI LG NIHH...