BUDAK PEREMPUAN BERCAKAP KOREA DAN CINA LEPAS KEMALANGAN ADALAH CERITA MENGARUT..!!

Posted in 08 February, 2012
by wan_cikgumuzik

BUDAK PEREMPUAN BERCAKAP KOREA DAN CINA LEPAS KEMALANGAN ADALAH CERITA MENGARUT..!! | Bumi malaysia telah digemparkan dengan kejadian ganjil yang berlaku kepada Noraini Ismail seorang pelajar berusia 17 tahun.. 


Selepas kejadian kemalangan dan tidak sedarkan diri selama 11 jam, Noraini tiba2 dapat bertutur dalam bahasa korea dan cina. Semua berita yang disebarkan melalui media masa menjadi perkara yang gempar dan menggegarkan bumi Malaysia.. Haha... Aku pon nak bercakap jugak tentang perkara nih.. Dan apa yg aku nk tulis hanyalah pendapat aku sahaja.. Adalah dimalumkan pendapat aku tak semestinya kekal dan akan berubah dari semasa ke semasa..


Sebenarnya aku merasakan apa yg berlaku kepada Noraini Ismail yang kononnya boleh bertutur dalam bahasa korea dan cina adalah perkara yang sangat annoying sekali pernah aku jumpak tahun ini.. Yerr lah.. Kita ada fikiran yang bagus untuk berfikir adakah perkara itu logik atau tidak kan...


Cuba korang bayangkan.... Dia hanya boleh bertutur dalam bahasa korea dan cina hanya dalam lingkungan jam 6.30 pagi sehingga 11.00 pagi saja.. Leepas tuh dh taleh cakap dah.. Ok fine.. Wartawan pon ramai lah datang time tuh nak tengok kebenarannya.. Tapi hampeh kan?? Haram taleh cakap pon.. Apa kes?? NAMPAK SANGAT MEMBOHONGNYA TUHH..!!


Aku tetap akan mengatakan ianya sangat membohong selagi tak dapat tengok bukti secara live kat mana2 video yang budak tuhh boleh bertutur dalam bahasa korea atau cina.. Jangan ada yang sampai taksub dengan perkara nih sampai sampai memesongkan akidah.. Belajar hidup dalam dunia realiti... 


sekian terima kasih...!!


sila syer kat fb anda kalau rasa pendapat aku nih logik dek akal..!!


JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!