MALAYSIA VS SYRIA 14 MAC 2012

Posted in 14 March, 2012
by wan_cikgumuzik

MALAYSIA VS SYRIA 14 MAC 2012 | LIVE STREAMING Walaupun pintu untuk Malaysia ke sukan olimpik di London sudah tertutup rapat, namun semangat kesukanan akan diteruskan demi maruah negara yang telah tercalar apabila dah banyak kali kalah dalam perlawanan bola sepak kelayakan Olimpik 2012. 


Malam ini Malaysia akan bertemu dengan Syria dan perlawanan Malaysia vs Syria pastinya akan menarik kerana Malaysia pasti akan bermain bersungguh2 atas dasar semangat kesukanan. Agak2 ada LIVE STREAMING tak perlawanan Malaysia vs Syria nih?? Heehehe..

Aku harap, ada lah live steraming yer.. Kang kalau ada, aku akan update lah entri live streaming Malaysia vs Syria nih.. Khas untuk peminat bola sepak yang tak dapat tengok secara live di kaca TV..


Walau bagaimana pun, sama2 kita doakan semoga Malaysia akan menentang Syria sehabis baik malam nih.. Jangan kecewakan rakyat Malaysia.. Aku yakin Malaysia boleh menang kalau berusaha bersungguh2...


P/s : Kalau ada LIVE STREAMING MALAYSIA VS SYRIA, aku akan update kat entri baru yerr.. 


>>LINK LIVE STREAMING 2<<



LIVE SYRIA VS MALAYSIA




JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!