TEKNIK SEO UNTUK BLOGSPOT | TIPS SEO

Posted in 09 March, 2012
by wan_cikgumuzik

TEKNIK SEO UNTUK BLOGSPOT | TIPS SEO UNTUK BLOGSPOT | Kalau nak sebut pasal hasil carian di google, masing2 akan terfikir tentang SEO. Dan sekarang dah sampai masanya aku dedahkan teknik SEO untuk pengguna blogspot. Untuk pengguna Worldpres atau hosting berbayar, sila jangan ambik pot.. Tips ini untuk pengguna BLOGSPOT sahaja ok..


Mungkin tips SEO yang aku nak kongsi nih nampak pelik dan tak tertulis di mana-mana buku.. Aku akan kongsikan pengalaman aku sebagai pengguna blogspot yang try and error tanpa merujuk di mana-mana artikel. Insyaalah teknik SEO anda akan berjaya kalau ikot cakap aku betul2...


Ok.. entri ini Hanya sekadar mikadimah atau intro untuk aku kongsikan teknik-teknik SEO yang aku sendiri cari dan aku sendiri explore. Insyaallah aku akan kongsikan semua tips dan teknik bermain SEO menggunakan Blogspot. Harap semua akan bersabar menunggu entri2 aku yang akan datang.. 


TEKNIK SEO UNTUK BLOGSPOT


TEKNIK SEO UNTUK BLOGSPOT - PILIHAN TEMPLATE MESRA SEO
-
-
-
-
-
-
-
-


Masih kosong kan?? Jangan risau.. Nanti aku akan kupaskan teknik-teknik hebat SEO untuk pengguna blogspot.. Aku akan buat entri tips SEO sedikit demi sedikit kerana sekiranya teknik SEO nih kalau nak tulis, 100 muka surat pun belum tentu habis.. Harap semua sabar menanti yerr.. 


Harus diingati, teknik SEO untuk blogspot yang aku nak kongsikan ini adalah hasil dari kajian aku sendiri dan berdasarkan pengalaman aku.. Tiada kaitan dengan yang masih hidup atau yang telah mati..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!