KEMATIAN EDWARD MARTIN JESUS TERJAWAB ?? | STATUS TERAKHIR EDWARD

Posted in 12 May, 2012
by wan_cikgumuzik

KEMATIAN EDWARD MARTIN JESUS TERJAWAB ?? | STATUS TERAKHIR EDWARD  | Setelah seharian memantau kisah Edward Martin Jesus yang dikatakan mengugut untuk membunuh diri di Facebook, Tiada status terkini dari Edward yang juga dikenali dengan nama Syahir ketika beliau beragama islam dulu. ADAKAH ADWARD BETUL-BETUL SUDAH MEMBUNUH DIRI?? Semua persoalan belum terjawab.. Jom tengok status terkini FB si murtad nihh..


Haaa.. Amik kau.. 3,028 komen pada status terakhir Edward yang di print screen pada jam 9.00 malam 12 Mei 2012.. Dahsyat kan?? Kalah retisssss... Hahahhaa... Tapi kan?? Kalau lah betul2 dia dah bunuh diri, memang tak akan ada lahh status terkini kat FB Edward kan?? Tapi memang tak ada lahh kann... Edward dah MATI kerr?? Haiissshhhh...!! Tanda tanya yang besar menguasai jiwa facebooker2 yang sentiasa mengikuti perkembangan terkini Si Adward nihh.. 


Apa2 pun, kisah kematian Edward Martin Jesus ini masih belum terjawab kan?? Mungkin beliau dah ditangkap polis sebab ada perr dalam akta berkaitan cubaan membunuh diri kan?? Hahaha.. Entah2 kat dalam lokap.. Sape taw kan?? Sbb tuu dia tak update status FB dia kan?? Kesian kann??


Tak sabar jugak aku nak tggu berita sebenar berkaitan kematian Adward nihh.. Sama2 kita nantikan dan tak salah sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah utk dia semoga Allah ampunkan dosa dia..



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!