VIDEO PEREMPUAN KEJAM DERA ANAK 4 MAY 2012

Posted in 09 May, 2012
by wan_cikgumuzik

VIDEO PEREMPUAN KEJAM DERA ANAK 4 MAY 2012 | Satu lagi berita atau video yang menggemparkan rakyat Malaysia tersebar ke seluruh blog2 dan seluruh laman sosial... Video yang bertajuk PEREMPUAN PUKUL ANAK KECIL - tiada hati perut memaparkan seorang wanita yang disebut bernama Dira memukul anaknya dengan begitu teruk sekali dan dapat dilihat sebagai sangat kejam..!!

Video yang berdurasi 4:18 itu dilihat wanita yang bernama Dira bukan sahaja memukul kejam anaknya dengan bantal, malah ianya juga memukul dengan mnggunakan tangan dan melemparkan barangan mainan kepada anaknya.. 


jom kita tengok video yang dimaksudkan. Semoga tindakan perempuan ini akan mendapat perhatian dan diberikan hukuman yang setimpalnya... 
Dukacita dimaklumkan tiada maklumat kejadian yang dirakam.. tiada maklumat lokasi sebenar.. yang hanya diketahui hanyalah nama wanita yang kejam itu sahaja kerana nama tersebut dipanggil oleh tukang amik video.. 


UPDATE : Video ini sebenarnya telah lama tetapi baru disebarkan sehari dua ini di laman sosial.. maklumat terkini diperolehi ialah pelaku dalam video ini telah pun menerima hukuman penjara 18 bulan dan kejadian sebenar berlaku pada  29 Mei 2011
Berikut adalah fakta dari pengomen di entri ini.. Diharap semua terima maklum dengan berita di atas...



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!