RAKAN-RAKAN BLOGGER WANCIKGUMUZIK MOHON BACA..!! PENTING..!!

Posted in 12 December, 2015
by wan_cikgumuzik

PENTINGGG...!!! Kawan2 lama blogger wancikgumuzik dijemput..!! Ada benda penting yang mahu disampaikan..!!! 

Kepada semua blogger2 yang kenal aku sejak 2008-2011.. Aku mohon nak comeback balik ngan korang semua.. Aku mencari semua yg pernah rapat ngan aku di alam blog dan rapat seperti saudara walaupun hanya di alam maya sahaja... Tak kisah lah samada hangpa semua masih aktif atau dah berhenti berblog.. Kita cuba satukan semula kumpulan kita..!!!

Atau mungkin hangpa semua dah ada komuniti sendiri yang mana aku tak tahu.. Mohon invite aku.. Hati nih dah terbuka utk menulis semula sebagai blogger yang macam 5-6 tahun lepas.. Tak tahu kenapa hati ni tiba2 terusik nak menulis semula.. Rasa mcm perang blog nak dimulakan balik jaa nih..!!

Ok.. Aku juga berbesar hati nak jemput newbie2 yang baru dalam arena blog utk togeder-gader bersama aku.. Tak kisah lah anak buah ben ashaari ka.. abgteror kaa.. ammboi kaa... mai kita gader2 sama2... 

Aku nak bukak satu GROUP WHATSAPP dahulu utk permulaan.. Dan hangpa boleh terus whatsapp aku dengan kata laluan "NAK JOIN GROUP BLOGGER" sahaja... Kemudian kenalkan nama blog dan aku akan masukkan ke dalam group tersebut,. Simple kan?? Nih no tepon aku 019 3725171.. 

Ok gais.. Apa2 pun.. Selamat kembali semula.. See you..!!

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!