iisshhhkkk..!! Le Tour D Langkawi

Posted in 24 January, 2011
by wan_cikgumuzik


Sekarang tengah hangat pertandingan lumba basikal yg tersohor di dunia nihh.. Hari nie merupakan hari yang ke dua dan pusingan ke dua yg diadakan di Kangar Perlis dimana semua pelumba akan berlumba-lumba untuk sampai ke lokasi penamat di Pulau Pinang.



Apa yang mengimbau kenangan aku tentang LTDL nie, ialah spt gambar di atas. Waktu aku skolah rendah dulu, (xingat darjah berapa) aku dan rakan2 dipaksa beratur di tepi jalan untuk memberi sokongan kepada pasukan negara dgn memegang bendera Malaysia.
Setelah hampir dua jam berjemur di tengah panas, baru lah kelibat pelumba2 datang dengan lajunya dan dengan penuh semangat aku mengibarkan bendera Malaysia dengan hanya tak sampai 10 saat pon diaorang melintas depan aku... hahahahhahaha...
........
p/s : Tggu sampai dekat 2 jam... dapat tgk tak sampai 10 saat pon.. hahahha
.......