iisshhhkkk..!! Politik Malaysia

Posted in 29 January, 2011
by wan_cikgumuzik

Tiada apa yg hendak aku sampaikan pada entri kali nih... Sekadar renungan...





Beginilah politik di malaysia.. Aku tgk, baik pembangkang, baik kerajaan... Sama jerr kan perangai..




Masing2 menghentam antara satu sama lain...Fitnah menfitnah merata2... Sesama melayu dan sesama islam..




Dari mana aku dapat gambar2 nih, x penting... tp yg pasti mesti dari pihak UMNO yg terbitkan gambar2 nih.. X kisah lah dari sape... klu korang tgk gambar2 yg dihasilkan oleh pihak PAS pon sama jerr.... Hentam menghentam jugak..




Apa yg aku nk sampaikan disini hanya jangan kerana politik, bangsa dan agama terkorban.. Yg bukan bangsa kita bertepuk tangan tgk bangsa kita berperang sesama sendiri.. ///??
FIKIRKANLAH..!!
..........
P/S : Aku x memihak pada mana2 parti sbb undi kita adalah RAHSIA..!! Hahahaha..!
........