iissshhhkkk..!! kasut adidas

Posted in 24 January, 2011
by wan_cikgumuzik


Kasut adidas?? Apa yg x kena dengan kasut nihh?? Cantik?? Buruk?? Rosak?? Tiruan?? Dan ada masalah??
Sebenarnya xde pepe pon... Tak ada apa2 persoalan yg perlu dilontarkan...



Cuma td aku ada melawat salah satu cawangan AL-EKHSAN di Tanjung Malim dan saje jerr window2 shoping... Tetiba terjatuh hati ngan kasut nihh... Walaupon kasut nih x sepopular Siti Nurhaliza, namun aku tetap jatuh hati dengannya.. hahahhaa...

Mungkin sbb ada nama David Beckham kot aku bley suka... HAHAHAHAHAHA... sorry aku x minat dia okey..!!

Yg pasti aku minat sbb design kasut nih kot... Casual kann...???



Dengan ini, aku berjanji dengan diri aku bahawasanya aku akan dapatkan kasut adidas nie selepas sambutan Gong Xi Fa Chai..!! Hahahahhahah...

Al-Ekhsan...!! Tggu kedatanganku nanti...!!

...

p/s : Sib baik budget x de td, klu x, mmg aku dh rembat dah kasut nih..!! Huh..!!

...