iisshhhkkk..!! lelaki miliki 39 isteri, 94 anak dan 33 cucu

Posted in 21 February, 2011
by wan_cikgumuzik

Hebat kan lelaki ini??? beliau dikenali dengan nama Ziona Chana... Mempunyai 39 org isteri, 94 anak, 14 menantu perempuan dan 33 org cucu....


Keluarga ini tinggal di sebuah rumah empat tingkat yang mempunyai 100 bilik di kawasan berbukit Desa Baktwang, Mizoram, India.

“Saya rasa bagaikan anak Tuhan yang istimewa. Tuhan memberikan begitu ramai orang yang harus saya jaga. Saya menganggap diri saya beruntung menjadi ketua keluarga terbesar di dunia,” kata Chana seperti dilaporkan akhbar The Sun.


Keluarga ini menjalani kehidupan dengan disiplin ala tentera. Isteri paling tua Zathiangi mengatur isteri Chana yang lain untuk melakukan kerja-kerja rumah tangga seperti membersihkan rumah, mencuci pakaian dan menyiapkan makanan.

Setiap kali makan malam, mereka memerlukankan 30 ayam, 132 paun kentang dan 220 paun beras. Chana memang mengamalkan kepercayaan boleh untuk memiliki isteri seramai manapun..

Rinkmini, salah satu isteri Chana yang berusia 35 tahun berkata, “Kami sentiasa berhampiran dengannya kerana ia merupakan orang paling penting di dalam rumah. Dia juga merupakan lelaki paling tampan di desa ini.”



Meskipun memiliki isteri yang ramai, Chana mengaku tidak akan berhenti mencari isteri. “Untuk memperluas kepercayaan ini (memiliki ramai isteri), saya bersedia pergi ke Amerika Syarikat untuk berkahwin,” katanya.

chana bersama 39 isterinya


keadaan bilik di rumah chana

Dahsyat kan poligami yg beliau amalkan... Kalau kat Malaysia, mesti dh begado kaw2 punya... Hahahahhaha...
.
.
'''''''''''
P/S : Kita nihh kawen satu pon cukup laa.... hahahhaha
.........