iisshhhkkk..!! Award utk follower yg ke 777

Posted in 27 April, 2011
by wan_cikgumuzik

Lagi sekali aku terbitkan entri yang bersifat peribadi dimana aku jarang2 sekali melakukannya... Kenape dengan gambar header di bawah nih?? Cantik kan?? Bukan aku yg buat dan bukan kerana header nihh chantek.. Nak tahu sebabnya?? Baca lagi kat bawah..

Yaa.. ini lah tuan blog tuu.. Nama dia Cik Dila taw..!! agak chumel jugak laa aweks nih kann..? Kenape aku kisah sangat ngan Cik Dila nihh?? Haaaa.. Baca lagi kat bawah k...




Yaaa.. ini adalah kerana beliau adalah follower aku yg ke 777.. Tak tahu kenape aku suka sangat ngan nombor 777 nihh sampai aku wat keputusan akan bg award utk beliau sebagai kenang-kenangan dan tanda penghargaan aku kepada follower2 aku...

Nii haa aku zoom sket lagi nak bagi nampak dengan jelas bahawasanya mmg Cik Dila adalah follower aku yg ke 777...

Maka dengan itu aku buatkan satu banner anugerah untuk Cik Dila kita nihh.. Harap2 beliau sudi laa utk menerimanya... Dan jom kita ramai2 terjah ke blog Cik Dila nihh.. Beliau budak baru dalam dunia blog nihh.. ( Aku pon baru jugak sebenarnya) hehehehe... Jom kita follow beliau sebagai tanda sokongan kita kepada beliau ok..!!

Kepada Cik Dila.. Sudi2kanlah utk amik banner award nih sebagai tanda penghargaan dari cikgu yerr... Just tekan CTRL dan KLIK jer kat gambar banner tuu then kuar popup new tab, copy jerr kat situ..

P/S : Ada lagi hadiah banner utk Cik Dila ok.. Nanti cikgu buat dan letakkan di side bar cikgu.. Cik Dila just copy jerr HTML kod yg akan cikgu letak tuu nanti yerr..

P/S2 : Tak sangka selepas Cik Dila follow cikgu, brother ben ten plak folow aku berselang satu follower ( lihat enrti di bawah pasal ben ashaari )