iisshhhkkk..!! Ben Ashaari Datang Follow Aku..!!!

Posted in 27 April, 2011
by wan_cikgumuzik


Kenape header brother bloger yg hensome tuu berada di atas tuu?? Ini bukan kontest ataupun segmen yang dianjurkan oleh beliau.. Haha.. Siapa yg tak kenal dengan beliau kan?? Yaa..!! Betol..!! Beliau adalah Ben Ashaari di mana beliau merupakan bloger yg tersohor di masa kini.. Sebaris dengan Redmummy dan Beautifilnara yang top2 meletop gitu... Kenape aku keluarkan entri nihh??


Begini kisahnya...



Yaa.. ini adalah kerana aku telah mendapati beliau telah follow blog aku dan menjadi fillower yg ke 779.. Hahahaha.. Sedang aku sedap2 dok tggu follower yg ke 777 utk diberi anugerah kepadanya, dan selepas dapat tangkap follower yg ke 777 tuhh, aku pon refresh laa blog aku.. Tiba2 muncul plak wajah bloger hebat nihh... Agak tergezut lah aku di situ..

Ni haa aku zoom lagi gambar beliau yg telah follow aku.. Terima kasih sangat2... Aku sangat hargainya.. Dan tentu ramai lagi yg sedang menunggu encik Ben ten kita follow mereka kan?? Pepe pon aku sangat berbaangga sbb bloger tersohor seperti beliau sudi nak follow aku yg hanya baru berusia dekat2 nak masuk 4 bulan jagung nihh..

Dan aku terasa yg diri aku nihh kecik sgt2 bila melihat bloger hebat mcm beliau sedang menjadi pelawat terkini aku waktu tu.. Yer lah kan?? Kalau nk dibezakan beliau ngan aku, Teramatlah jauh jurangnya,, Pepe pon aku sentiasa curik2 baca tips2 tentang nk jadi bloger hebat mcm beliau kat blog beliau...

Macam mana Bro Ben boleh follow aku??? Begini pulak kisahnya....

Yaa.. Di atas adalah satu komen sepi dari aku dan maybe agak berbunyi seperti perli atau hint yang aku dh tinggalkan pada salah satu entri beliau.. Mungkin kerana itu beliau telah menjejak aku dan terus follow aku.. Yg paling tak tahan tuu jam 5.15am wooo.. Pagi2 buta woo.. hehehehe.. Encik Ben Ten tak tdo kerrr?? Iissshhhkkk..!!

Kalau korang berani, pegi laa komen mcm aku tuu.. Insyaallah bloger hebat tuu akan ke blog anda dan follow anda.. Heheheheehe...

Hanya itu coretan peribadiku yg hanya sekali sekala sahaja aku tulis dalam entri aku..

sekian... Wassalam....

P/S : Sengaja aku tak tinggalkan link utk ke blog beliau sbb aku nak korang pandai2 laa cari.. Lagipun, bukannya susah nak cari beliau.. Taip jerr nama beliau kat google search.. Kompom jumpak nyerr..