iisshhhkkk..!! Jom kita tengok HARGA BLOG kita di sini

Posted in 17 May, 2011
by wan_cikgumuzik


Harga blog??? Yaa betolll..!!! Setiap blog mesti ada harga yang tersendiri... Aku  pon tak sangka ada tempat yang kita boleh check harga blog kita.. Tadi dok lepak2 kat FB Sahabat Bloger, tetiba napak laa sorang awek nih dok PING entri dia kat situ.. Aku pon terjah laa tgk blog dia... Rupa2nya ada aplikasi yang boleh kita gunakan utk check harga blog kita.. 

klik gambar utk tumbesaran sempurna
 Lagi cerita dan gambar di bawah....
Korang cuba tengok gambar di atas... Sume tuu harga laman web yang sangat tersohor dan harganya ber milion2 kan..?? Fuuu...!! Pakcik kayoooo..!! Aku pon tanpa membuang masa, terus laa test letak alamat atau URL blog aku kat tempat yang disediakan dan menekan   pusat  punat value tu.. dan tertera lah harga blog aku yg tak seberapa nihhh.. Hahahahaa.. Tgk gambar di bawah...



klik gambar utk tumbesaran sempurna

Yaaa.. Itu lah harga blog aku nihh.. Hahahhahaha.. Menarik kan?? tapi tak semahal blog2 yg otai.. Yerlah kannn.. Aku nihh bloger baru.. Mana laa nk dapat harga mahal2... Hit plak tak tinggi.. Ahah... Bila sebut pasal hit, kat sini jugak akan tertera Statistik pengunjung kita.... Menarik jugak laa.. Tgk gambar di bawah...
klik gambar utk tumbesaran sempurna

Menarik kan??? hahahhhaa.. Dia akan cite jugak naik turun trafik blog kita dari hari ke hari.. dari minggu ke minggu dan dari bulan ke bulan.. Wahahhahaha.. Teruja betul aku..

OK ok.. Banyak plak cakap cikgu ni kan?? Hahahha.. Korang boleh gi check KAT SINI dan tgk lah berapa harga blog korang...

Di sini jugak aku nak kreditkan entri ini untuk BLOG FIERA PIROT kerana sudi berkongsi benda yang awesome nih..

P/S : Korang nak jual kerr blog korang?? Fikir2kan lah.. Hahahhahaha....