iisshhhkkk..!! PENGUMUMAN CABUTAN BERTUAH DAPAT HADIAH HEADER DAN BANNER

Posted in 22 May, 2011
by wan_cikgumuzik

Yaaa...!! Setelah lama menunggu  keputusan cabutan bertuah nih, akhirnya keluar jugak entri nih.. Harap maaf lah kerana kelewatan yang berlaku.. Faham2 jer lah kan  dengan situasi kerosakan laptop cikgu yg melanda baru2 nihh...

Di bawah nihh cikgu lampirkan keputusan cabutan bertuah yang cikgu dh buat bersaksikan Allah SWT dan dengan adilnya encik RANDOM.ORG nih memilih angka2 yang cikgu sendiri pon tak tahu siapa dia nak pilih.. Hanya 6 cabutan cikgu buat dan dapat lah 6 pemenang..

diharap rakan2 sekalian berpuas hati dengan keputusan yang diberikan... 


pemenang no 1

 http://maricherita.blogspot.com/


pemenang no2

http://sunshine-fazzlim.blogspot.com/


pemenang no 3

 http://hayaichan.blogspot.com/


pemenang no 4

http://naklempang.blogspot.com/


pemenang no 5

 http://mamiuyuncontest.blogspot.com/


pemenang no 6

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/
Selesai sudah pengumuman pemenang cabutan bertuah dan kepada sahabat2 yang menang, sila ambil perhatian... Sila emailkan detail2 anda mengikut arahan yang diberi pada menu tempahan header atau tempahan banner (lihat menu bar) supaya memudahkan kerja2 cikgu utk mendesignkan header atau banner untuk para pemenang..

Diharap para pemenang dapat memberikan kehendak atau detail tentang blog anda dan cikgu memberi tempoh selama 2 minggu untuk anda email detail kepada cikgu yerrr.. Kalau selepas 2 minggu cikgu tidak mendapat apa2 respon atau maklum balas dari anda, secara automatiknya hadiah akan di tarik balik..

Tahniah kepada pemenang..!! dan tggu GA, CONTEST, atau CABUTAN bertuah di masa akan datang.. Kepada yang tak menang, jangan risau.. Peluang untuk anda masih terbuka dan kalau dh tak tahan nk tggu header atau banner yg FREE, order jerr kat cikgu.. RM10 sahaja..

Sekian, terima kasih...