iisshhhkkk..!! BEBELAN atau TIPS ? (Nak UNIQUES VISITOR yang banyak)

Posted in 22 June, 2011
by wan_cikgumuzik

Orang selalu tanya.. Macam mana nak tambahkan atau nak ramaikan UNIQUES VISITOR pada analitik di account nuffnang kan?? Kat sini aku nak kongsi laa ngan korang apa yang aku selalu amalkan untuk mendapatkan UNIQUES VISITOR untuk account Nuffnang aku tuhh.. Aku tak tahu lah cara korang mcm mana kan?? Aku nk cite cara aku.. Kalau ada percanggahan pendapat, harap dimaafkan..


Pertama sekali korang kena faham macam mana terjadinya UNIQUES VISITOR tuu... Ok.. Dari fahaman aku, UV nih terjadi bila seseorang dok lepak kat blog kita dalam tempoh masa yang tertentu.. Mungkin 30 saat, mungkin 1 minit dan mungkin beberapa saat. Nuffnang tak pernah plak nak dedahkan kat aku...
Pernah tak korang terfikir macam mana nak bagi org duduk lepak lama2 dalam blog korang?? Mungkin ada yang pernah tapi tak de idea mcm mana nak bagi orang duduk lama2.. kalau nak buat entri panjang2, takut org muak nak baca kan??   Mesti org cuma akan tengok tajuk jer kan?? Pastu msg kat shoutbox skit dan trus blah..


Ok.. Apa yang aku amalkan kalau buat entri panjang, aku akan masukkan beberapa gambar  hiasan untuk menghilangkan kebosanan pembaca bila nak baca cite korang yang panjang berjela.. Kalau org baca entri sampai habis, kompom2 laa dapat UV kan??
Bila org dah baca entri kita, kompom2 ada org yang mungkin akan komen kan?? Bilangan komen jugak akan merupakan peranan penting jugak untuk menyumbang UV kat kita.. Tapiii.. Kenape xde org komen eek?? Korang nak tahu tak nape xde org komen??? Jawabnya senang jerr.. 


DAH KORANG TAK PERNAH KOMEN ENTRI ORG, SAPE NAK KOMEN ENTRI KORANG.. WHAT U GIVE, U GET BACK OK..!!


Sebenarnya banyak lagi tips2 untuk mendapatkan UV nih.. Tapi kali nih aku akan dedahkan yang nih dulu ok.. Ini cara aku.. Mungkin cara korang berbeza... Kalau ada pendapat yang lain, Kongsi2 la bersama yerr...


Soalan ditanya oleh : BLOGER ULAN terjah lerr beliau


Sekian Terima Kasih..