iisshhhkkk..!! FILEM KARAK | Ada lambang salib di situ

Posted in 30 June, 2011
by wan_cikgumuzik

Assalamualaikum, salam hormat dan salam satu blogger.. Semua sudah tengok kan filem seram ni kan? Dengan hantu yang ala-ala elien  makan org atas bumbung kereta dan hantu nenek tua yang menyeramkan juga tak ketinggalan hantu budak sekolah tuu kan?? Seram kerr?? Hihihihiii..

Entri kali ni bukan nak menjatuhkan filem nih sebab aku nih memang jenis manusia yang menyokong filem2 tempatan.. Banyak jugak VCD yang original aku beli.. Tetapi tengok cerita laa kan.. Kalau yang agak merepek diperkatakan di media2 semasa nih, kompom2 aku tengok yang download jerr.. Sorry FINAS..

Ok. Apa yang aku nak syer ngan korang tentang lambang salib Pada nama lima pelakon utama di awal kredit filem tersebut.. Bayangkan nama mereka terpapar di dalam lambang yang bagaikan salib.. Itu pada pandangan aku.. Korang tgk laa sendiri yerr..




Aku xde niat pon nak menjatuhkan sape2.. Cuma terperasan dan nk syer dengan korang jer apa yang aku nampak.. Mungkin ianya tidak disengajakan.. Diharap kita sebagi org2 islam nih kena laa berhati2 ngan benda2 ni kan?? Aku tak nak ulas panjang2 supaya korang berfikir sendiri yerr...


Fikir2 dan renung2kan lah yerr... Selamat beramal..


P/S : Paling real tang nama Shahir AF8 kan??