PEREMPUAN ITU BUKAN MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA..!!

Posted in 08 August, 2011
by wan_cikgumuzik

Semua kecoh pasal MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA nih kan?? Aku pon nak kecoh.. Hahahaha.. Tapi aku nak kata dia bukan makcik tuu boleh?? Haaa... Lagi kecoh nihh.. Dulu aku ada buat entrI pasal nih bertajuk iisshhhkkk..!! LAMAN WEB YANG MENGHINA ISLAM..!! DEMI AGAMA JOM LAKUKAN SESUATU..!! dan iisshhhkkk..!! LAMAN WEB HINA ISLAM makcikhajjahsittalwuzara DAH DITUTUP...So sekarang kecoh plak kisah gambar sebenar makcik nihh dah di sebarkan... Korang pasti kerr ni GAMBAR DIA??
Aku ternanti2 jugak kemunculan cerita panas nihh kat tv.. Tapi haram tadak pon?? Kerr sekadar khabar angin jerr??? Naik takut aku nak sebarkan kisah nih sebab kebanyakan entri2 yang aku baca, semuanya menuding jari tepat ke arah perempuan di atas.. Adakah ianya satu kesohehan dan realiti?? Kalau lah benda nih hanya khabar angin, rasanya jenuh laa kan kena buat entri minta maaf plak kat awek dalam gambar tuu kalau dia benar2 bukan MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA kan??
Rasanya kat surat khabar dah ada tak cerita pasal makcik tuu?? Aku tak baca  paper harini.. Tataw lah kot2 ada kan?? Yang tuu aku tak berani nak ulas.. Tapi kita tunggu jer lah surat khabar esok.. Kalau tajuk dia WANITA MENGHINA ISLAM DITANGKAP, Baru lahh kita ramai2 buat entri kan.. Hahahahha.. Terus terang aku takut nak menghukum selagi tak dapat kenyataan yang sah dari pihak berkuasa..
Aku takut benda nih tak betul jerr dan sekadar fitnah.. Lepas tuu blogger2 yang sebarkan khabar angin nih semua blog mereka akan kena block ngan SKMM.. Haaa.. apa cerr? Kih kih kih... Bayangkan lah kalau pompuan tuu bukan makcik yang diwarwarkan tuu.. Dia buat report kat PDRM dan dia saman korang??? Haaa haaa tak tahu tak tahuuu.. Baru lah time tuu korang nak meloncat2 minta tolong..


Kah kah kah kah... Gempak kan?? Apa2 pun aku masih tak jelas nak mengatakan perempuan ini adalah makcik tuu.. Ada sape2 yang boleh buktikan kat aku kerr?? Ker jabatan agama dah tangkap makcik tuu kerr?? Polis dah tangkap kerr.... tapi aku tgk dia rilek jerr dok on9 kat FB group dia?? IISSHHHKKK..!! Aku pening nihh..


P/S : Kita hanya manusia biasa.. Hanya mampu berkata.. Hukuman tetap ditangannya.. Kita tak mampu menghukum...


KALAU SUKA ENTRI AKU, LIKE BENDA ALAH KAT BAWAH NIH..


TAGS : GAMBAR MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA DIDEDAHKAN, WAJAH SEBENAR MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA, PENDEDAHAN GAMBAR MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA, LAMAN WEB MENGHINA ISLAM MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA, PENDEDAHAN TUAN LAMAN WEB MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARAMAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA DAH KANTOI,