iisshhhkkk..!! JUARA MAHARAJA LAWAK 2011 | Survey

Posted in 24 June, 2011
by wan_cikgumuzik

Siapa pilihan anda??? Siapa yang akan menjdi maharaja lawak tahun ini?? MALAM INI adalah final MAHARAJA LAWAK 2011.. Aku tahu ramai yang tengok melalui You Tube sbb ramai yang tak ada astro warna kat umah kan???? Hahahhaha.. Samo la den.. Lalalallala... 

Ok.. Apa pula kali nih?? Kali nih bukan sagmen,kontest,atau GA ok.. Haha.. Kali nih cikgu hanya nak menjalankan Survey Nak tgk sape pilihan korang disamping nak jalan2 tgk blog sape yg memerlukan header Free dari cikgu dan rakan2 pembuat header cikgu tuu.. 

Ok.. Apa yang anda perlu lakukan?? Mudah sahaja... Anda hanya tick sahaja pada borang survey di bawah..



pollcode.com free polls
siapa juara Maharaja Lawak??
Jozan Sepah Jambu Nabil R2   





Dan kepada korang yang free2 nak join buat survey nih, syaratnya ada di bawah.. Mana laa taw kot2 korang tengah rajin dan xde keje nak buat kan??? Buat jer entri survey nih bagi memeriahkan lagi dunia blog kita nih...

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
  1. Buat satu entri bertajuk " JUARA MAHARAJA LAWAK | SURVEY''.
  2. Letak banner di atas dan borang survey (copy kod HTML di atas) dalam entri anda.
  3. Follow blog cikgu?? Nak pon tak per, x nak pon xper... Lalalaallaa..
  4. Tag kawan?? suka hati lahh nak tag atau tak.. Hahahahaha...
  5. Dan yang penting sekali korang kena join group FB yang baru ditubuhkan nih utk PING/SYER entri korang kat group tu..
  6. Tinggaklan jugak URL atau LINK kat bahagian komen utk menyatakan yang korang dah join
Senang jer kan kalau nak join?? Eh eh.. mcm mana nak cari group FB yang cikgu maksudkan tuu?? Hahahhaha... Senang jerr... Hanya klik jerr banner di bawah nihh..





Korang boleh Request laa utk join group tuhh.. Meriah2kan laa lagi group yang baru dibuka tuu yerr..

Apa kebaikan yang korang dapat kalau join atau menyertai Survey yang cikgu buat nih?? Sudah semestinya Admin2 group KONGSI BLOG kat FB tuu akan terjah ke blog korang dan tgk blog sape yang sangat memerlukan header/banner blog yang baru di samping melakukan kerja2 amal untuk memberi header/banner blog secara percuma kepada korang..

Nasib lah sape yang akan terpilih kan.. Sbb admin akan memilih korang yang betul2 sangat memerlukan header/banner utk blog korang.. Utk makluman korang, Kebanyakan admin2 dalam group nihh merupakan Pakar dalam bidang Photoshop dan web designer.. Join lah kalau rajin yerr.. Tapi kalau x nak join buat entri survey ni pon xperr.. Korang boleh jugak laa Nak Join group FB tuu.. Meriah2kan lagi Group yang baru ditubuhkan tuu yerrr..

Sekian terima kasih.. Lalalalalala.. Iisshhkkkk..!! "MAJUKAN BLOG UTK NEGARA"