DIGI WWWOW AWARDS TIDAK ADIL | betul ke?

Posted in 13 July, 2011
by wan_cikgumuzik

TIDAK ADIL dan TIDAK TELUS membuatkan ramai yang tak berpuas hati kan?? Hampeh kah DIGI nih sampai memilih blog yang tak sepatutnya menjadi juara dalam kontes anjuran mereka yang sangat tersohor di dunia blog nih??? Kasihan kan kisah nih??? Walaupun aku tak join, tapi bila diterjah blog2 yang menang tuu, mcm biasa2 jerr aku tgk.. Adakah terdapat unsur2 yang tak bagus dalam mengira undi atau sistem undian yang sangat menyusahkan di mana peminat2 mereka perlu mengundi setiap hari??? 
Ketidakpuasan hati ramai blogger yang bertungkus lumus dalam memancing undi dengan pelbagai cara pun tidak menang.. Betapa kecewa lah mereka bila mendapat tahu ada antara blog yang menang tuu bagaikan blog yang tak layak untuk menang... Ini bukan penilaian dari aku. Korang boleh pegi tgk sendiri blog yang menang tuu.. Mungkin benar kata2 mereka bahawasanya memang tak patut blog tuu menang..
Pelbagai luahan yang dapat dilihat.. Memang menyedihkan walaupun yang kalah tuu menampakkan mereka macam tak de hal punya dengan kekalahan mereka.. Tapi dalam hati mcm mana?? tiada siapa yang tahu.. Ramai laa jugak dok kata lepas nih nak BANNED digi lepas nih disebabkan keputusan yang dikeluarkan like rubbish..!! itu kata mereka.. 


Korang nak tgk keputusan sila KLIK SINI (open new tab yerr)


Pendapat aku?? Ada aku kisah ker sape yang menang dan sape yang kalah? Xde untung pon kat aku.. Yang pasti kalau aku call ke no digi, mesti credit nset aku cekik kaw2 punya.. Hahahahahaa....


P/S : Aku plak nak kecoh2 kan?? Padahal aku tak join pon.. Kui kui kui..


TAGS : DIGI WWWOW AWARDS, TIDAK ADIL KEPUTUSAN DIGI WWWOW AWARDS, DIGI WWWOW AWARDS MENIPU, KEPUTUSAN DIGI WWWOW AWARDS TIDAK TELUS, DIGI WWWOW AWARDS SALAH PILIH PEMENANG, PEMENANG DIGI WWWOW AWARDS TIDAK LAYAK,