iisshhhkkk..!! SHOUTBOX TAK PASANG | SIBUK NAK BLOGWALKING

Posted in 26 July, 2011
by wan_cikgumuzik

"BLOG KAU ADA SHOUTBOX KER?? TAK ADA??? ABISTU BUAT APA KAU SIBUK NAK BLOGWALKING..???"


Aku sangat menghormati mereka yang dah buang shoutbox dan tak nak pakai atas alasan dan sebab2 tertentu.. Dulu blog kau memang ada shoutbox.. Tapi sekarang semenjak follower kau cecah 1,000 orang, kau dah buang kan?? Dah otai lah kot kan?? Tak payah pakai shoutbox pon ada jerr orang nak datang blog kau kan??? Lepas tu kau bermain2 ngan SEO kan.. Kau kan pakar..!! Hebakkkkk... Terkenallll.. Retisssss.. Masyuukkk..!! Sebab tuu laa kau buang shoutbox kan?? Tapi, tobat kau tak akan ngaku kan?? Kau kata kau tak tahan dengan tomahan dan hentaman dari cik anon kat shotbox kau kan?? ABG FEROZ TUAN BLOG JIWA ROSAK rilek jerr sbb hampir hari2 kena hentam ngan cik anon kat shoutbox dia?? Malah dia gembira jer bila dihentam ok.. maybe jiwa dia dah rosak kot... Kah kah kah kah.. gurau yerr abg feroz yerr..
Kononnya hati kau lembut dan tak tahan dengan tomahan2 yang macam tuu.. Kau tak tahan dan kau asyik menangis kena kutuk kat shoutbox kau oleh cik anon.. Alahhh..!! Tobat aku SAMPAHKAN  alasan tu ok.. Kenape aku nak sampahkan? SEBAB KAU MASIH GATAL KAKI NAK BLOGWALKING WALAUPON BLOG KAU TAK ADA SHOUTBOX.. Aku faham.. Kau datang dan bagi satu trafic kat aku kan.. Dan bila aku balas jejak, kau pon dapat 1 trafic kan?? win to win kan?? TAPI MCM MANA PLAK KALAU ADA 2-3 org KAWAN2 AKU YG LAIN KLIK NAMA KAU KAT SHOUTBOX AKU?? maknanya kau dapat lebih dari satu trafic lah kan?? ADIL KER KAU RASA MCM TUU??? WTF betol ok..!! Mesti kawan2 aku bengang sebab blog kau tak de shoutbox kan..?


SILA VOTE SOALAN KAT SEBELAH NIH --->>


Lagi kau jawab org boleh tinggalkan jejak kat ruangan komen kat entri kau kan?? Hahahahaha.. Macam laa semua org datang nak baca entri kau dan nak komen kat situ.. Lagipon berapa org sangat laa nk klik nama kita kat ruangan komen tuu kan sbb menyusahkan betol tak?? lagipon Orang nak BW dahulu pastu baru pilih blog2 yang menarik untuk dibaca.. Ini blog kau entri tah apa2 entah yang sangat membuatkan org tak berminat nak baca.. Hahahahaha.. Hampeh laa kau kan?? Padahal kat ruangan komen pon boleh jugak nak jadi cik anon kalau nak hentam kau.. Kih kih kih.. 
Aku tabik spring kat beberapa blogger popular seperti BEN ASHAARI, REDMUMMY, dan lain2 blogger yang semakin meningkat naik sekarang.. Aku taw mereka datang ke blog kita dan baca entri kita.. Tapi mereka tak pernah nak tinggalkan jejak kat shoutbox sebab mereka tahu yang blog mereka tak ada shoutbox.. Aku jugak sangat hormati dan tabik spring jugak kat mereka yang datang hanya meninggalkan komen kat entri tanpa meninggalkan jejak di shoutbox sebab blog mereka memang tak ada shoutbox.. 
Kau sedar tak berapa ramai blogger2 yang maki hamun kat kau bila pergi blog kau dan cari punya cari, blog kau tak ada shoutbox? Harus di ingat, maki hamun jugak merupakan satu doa utk kau ok.. Banyak mana lagi doa buruk2 yang kau nak kumpul?? Bahaya beb.. Kang tak henti2 kau ditimpa kecelakaan sbb ramai yang akan berkata dalam hati "celaka sungguh dia nih.. Blog xde shoutbox, tapi nak blogwalking".. Maka dapat lah satu doa untuk kau dan dengan doa itu, celaka lahh yang kau dapat.. Hati2 lah yerr...
Apa salahnya kau pasang jerr shoutbox kat blog kau tuu?? Persetankan cik anon.. kan boleh BAN IP cik anon kan?? BAN jerr lah.. Tak tahu nak BAN IP?? Haaa.. KLIK SINI (open new tab laa) Kalau nk tengok cara2 dia.. Aku harap kita akan menjadi blogger yang gembira dan buatkan kawan2 kita gembira.. Percaya atau tidak, kerana blog kau tak ada shoutbox, kau akan membuatkan ramai kawan2 kau tak gembira ok.. kalau ada kawan kau yang kata "tak perr.. its ok.. tak pasang shoutbox pon tak per.. Masih boleh tinggal jejak kat komen kan...".. Kau rasa kawan kau jujur ke dalam kata2 dia?? Kalau kau nak tahu, dia nak jaga hati kau jerr sbb kau tuhh kawan dia ok..!!


So, pesanan dari aku, KALAU KAU GATAL KAKI NAK BLOGWALKING MCM AKU, SILA PASANG SHOUTBOX KAT BLOG KAU OK..!! KALAU KAU NK BLOGWALKING JUGAK, JANGAN TINGGALKAN JEJAK KAU DI SHOUTBOX..!! TINGGALKAN JERR KAT RUANGAN KOMEN.. TAK DE SAPE PON NAK KISAH NGAN KAU BLOG KAU TUU ADA ATAU TAK ADA SHOUTBOX OK..! Aku harap kau faham dan mengerti maksud entri ini.. Bukan niat nak hentam kau... Cuma nak kau tahu dan faham erti blogwalking..


P/S : Aku marah kat sape nihh?? Kah kah kah kah.. Sekadar luahan perasaan kot.. Tak tujukan kat sape2 pon.. Tapi sape yang berasa pedas, minum air dan makan gula banyak2 ok.. :P 


TAGS : ISU BLOGWALKING, SHOUTBOX TAK ADA NAK BLOGWALKING, BUANG SHOUTBOX DI BLOG, BERHENTI BLOGWALKING, BUANG SHOUTBOX SEBAB DIHENTAM, CIK ANON HENTAM BLOGGER, SHOUTBOX PENTING UNTUK BLOGWALKING, BLOGWALKING UNTUK TRAFIC,