iisshhhkkk..!! BANTULAH MEREKA | Mereka sangat memerlukan

Posted in 15 July, 2011
by wan_cikgumuzik

Assalamualaikum, Salam hormat dan salam satu blogger.. Update pertama untuk hari ini ialah mengenai pasangan suami isteri yang sangat memerlukan bantuan dari anda semua. Hari ini hari depa.. Nanti hari kita pulak kan?? Mana laa tahu kan?? Semuanya di tangan Allah.. Aku terpanggil untuk buat entri ini setelah mendapat msg di FB dari kawan aku menceritakan tentang mereka yang memerlukan bantuan nih. Ok ok.. aku pendekkan cite. 
Bayi yang menangis ini adalah insan yang hadir dalam hidup pasangan suami isteri di atas.. Maka sangat bahagia mereka mendapat cahaya mata anugerah Ilahi nih kan??
Namun semua kebahagiaan bagaikan diragut setelah ibu kepada bayi ini telah jatuh sakit dan lebih menyedihkan si ibu tidak dapat menyusukan bayinya setelah 5 kali menjalani pembedahan sejak mac 2011. Nama pesakit di atas saya hanya kenali dengan nama NORMA dan sangat memerlukan bantuan anda semua bagi membantu kos rawatan yang ditanggung mereka.
Sangat sayu bila melihatkan anaknya yang yang tagihkan susu ibunya dikala ibunya tidak mampu memberi kepada anaknya dan demi sifat kemanusiaan, aku sebagai blogger terpanggil untuk mengajak kawan2 sekalian memberikan sedikit sumbangan kepada Norma bagi kos rawatan yang dikatakan memerlukan RM10,000.00 setiap suntikan dan ubatan.
Bukan mereka meraih simpati kepada kawan2 semua untuk membantu mereka malah mereka sendiri pun tudak tahu dan tidak kenal siapa aku dan tidak minta aku keluarkan entri sebegini.. Aku hanya ingin membantu sekadar yang mampu. Aku tidak kaya harta, hanya doa dan bantuan sebegini sahaja yang mampu aku berikan.


Kepada kawan2 yang ingin menghulurkan bantuan, boleh memasukkan sedikit sumbangan ke :
CIMB
01070068677528
Noormawati Mohd Rasif

Diharap dengan sedikit bantuan dari kawan2, kita dapat bantu meringankan beban mereka yang dalam kesusahan nih.. Korang mesti nak tahu kan apa penyakit sebenar yang dialami oleh Norma ini kan?? Korang boleh pegi tengok cerita mereka kat blog kakak iparnya DI SINI.

P/S : Apa salahnya kalau sekali sekala menghulurkan bantuan kan??