TIP BLOGGING TERBAIK | untuk blogger

Posted in 20 July, 2011
by wan_cikgumuzik

TIP BLOGGING TERBAIK merupakan salah satu perkara yang penting kepada BLOG yang baru dibina atau BLOG yang baru memulakan kerja2 BERBLOGGING. Terdapat pelbagai TIP yang tersedia dalam dunia BLOG nih.. 


Hahaha.. Apa yang aku merepek nihh?? Sebenarnya aku saje nak try KONTEST SEO ANJURAN BLOG 2DAY BLOGGER.COM nihh.. Memang nampak pelik kan entri aku kali ni kan?? Yer lahh nak try2 buat entri SEO yang aku dok try selama nih kot-kot menjadi.. kalau tak menjadi pon xde masalah sangat kan kawan2 kan?? Apa salah mencuba kan.. Aku mempertaruhkan keyword TIP BLOGGING TERBAIK untuk pertandingan nih.. Cuba lahh kann...

TIP BLOGGING yang selalu aku buat hanya untuk BLOGGER-BLOGER yang baru nak belajar dalam dunia blog nih... Tak ada pun aku syer TIP BLOGGING yang berkisar tentang permainan2 SEO nih.. Yer lahh kan.. Mana laa nak berani kan sebab aku pun baru jerr lagi dalam bidang BLOG nih..


Di bawah nih aku nak senaraikan TIP-TIP BLOGGING yang pernah aku syer dengan rakan2 blogger yang baru nak belajar tentang dunia blog nihh.. 

Di atas adalah merupakan di antara TIP BLOGGING yang pernah aku syer dalam menaiktaraf blogger yang baru meningkat naik.. Walaupun masih banyak TIP BLOGGING yang perlu dikongsi. Sememangnya aku hanya menumpukan kepada BLOGGER-BLOGGER baru dan berkongsi TIP-TIP yang mudah sahaja dengan bahasa yang ringkas.
Sememangnya cara aku mengajar atau memberi TIP BLOGGING kepada BLOGGER baru manampakkan kejayaan dari segi penambahan follower dan semangat seseorang BLOGGER untuk terus minat BERBLOGGING dengan baik. Walaupun ada jugak yang menegur bahawa TIP BLOGGING yang aku berikan agak kurang bagus dari segi penggunaan bahasa yang agak kasar, namun hasilnya sangat membanggakan kerana kalau tak pedas, maka tak berasa kan..

Sekian entri yang aku pertaruhkan untuk pertandingan yang hadiahnya sangat WOW..!! Hehehehee.. Doakan aku menang taw..!! 

PESANAN  PENAJA

Contest SEO ini telah dianjurkan oleh BLOG 2DayBlogger.com dengan kerjasama BLOG UPPROFIT , LEPAK DAN BROFAMESTONE. manakala hadiah di sponsor oleh 2DAYBLOGGER, UPPROFIT, BROFAMESTONE, MJ, MYSUPERKIDS, MUJE, PUAN BEE, ELLEN, DINAIHATI, K-WORLDS, HAIRULAZNI, UMMIHANIE, DINSBLOG.

TIP BLOGGING merupakan keywords yang dipertandingkan.. Oleh yang demikian aku syer lah TIP-TIP BLOGING kat dalam BLOG aku nih ok.. Korang jangan gelak taw.. Aku saje jer nak cuba2.. Kalau tak cuba dan belajar, bila nak pandai kan??? Kepada korang yang baru nak berjinak2 dalam bidang SEO nih, cuba lerr try join yerr.. Pasti menarik..

P/S : Kita tengok siapa yang kenaaaa.... Hehehehehhee...