ENTRI KAU HENTAM ORANG | KAU TUU BAGUS SANGAT KE??

Posted in 14 August, 2011
by wan_cikgumuzik

Bikin panass jerr kan tengok tajuk entri aku nih kan?? Err.. Aku kata kat aku sendiri ker eek?? Kah kah kah.. Suke yerr kau HENTAM ORANG kan?? Kau tak rasa kerr perasaan orang tuu?? Hahahaha.. Ok ok.. aku buat entri nih bukan nak hentam sapa2 sebenarnya... Aku sekadar nak berkongsi ngan korang jerr pasal entri2 aku yang dikatakan selalu menghentam orang dan entri yang panas2 belaka.. Maybe sebab tajuk2 psiko aku menampakkan entri aku tuu panas.. Padahal ada ilmu yang aku kongsikan di situ kan.. Sape yang baca tak habis, sbb tuu laa yang komen sebagai cik anon dan hentam aku... Aku rasa kat blog aku nih aku cuma hentam penulis senja jerr haritu.. Pastu mana ada hentam sapa2 dah kan??
Haaa.. Yang nih contoh anon yang serang aku tuhh.. Nak heja koropok pon tak reti.. Ehem ehem.. Kalau trafic aku mcm kerupuk seperti yang anon gelabah maksudkan tuu, Mcm mana aku boleh duduk dalam top 10 personal blog melayu untuk bulan Ogos nih eek?? Yang tuu kesilapan alexa kerr yang tersalah kira trafic aku hah??  Kompius aku.. haha.. Aku beranggapan yang ko tu laa orang yang busuk hati dan dengki dengan kejayaan orang.. Looser ok.. Ko jangan risau yerr anon.. Aku akan pastikan aku terkeluar dari rank tuu nanti.. Insyaalahh.. Hanya untukmu anon..
TIPS BUAT ENTRI PANAS


Haa.. kali nih aku nak kongsi dengan korang cara2 nak buat entri panas nih.. Insyaalah korang akan dapat komen yang banyak dan respon yang banyak dari pembaca ok.. aku bagi poin by poin lah..

  • Pastikan buat tajuk entri psiko yang boleh membuatkan orang tahu yang entri tuu entri panas dan berbaur seperti  entri tuu menghentam orang. (Peratusan pembaca suka baca)
  • pastikan ada isi POSITIF pada entri korang tuu.. Bermakna korang bukan nak hentam sapa2 pon.. Cuma nak berkongsi pendapat dan nak bagi tahu sesuatu benda tuu salah dan korang hanya berniat nak betulkan kesalahan yang sesetengah orang lakukan jerr..
  • Sediakan jawapan yang padu dan padat bagi menangkis persoalan mereka yang panas dengan entri korang tuu dan jawab serta merta kalau dikomplen oleh pembaca di ruangan komen
  • Isi entri korang mesti kena membuatkan ada pembaca setuju dan tak setuju dengan pendapat korang.. Tapi make sure peratusan yang bersetuju dengan pendapat korang adalah lebih tinggi dari yang tak setuju..
  • Hati, mental, dan minda korang kena laa keras dan kental bila menerima kritikan dari anon atau kawan2 korang yang tak setuju dengan entri korang. Bukan semua org sependapat dgn kita.
  • Penulisan kena laa kasar sikit bagi membangkitkan perasaan panas pembaca dan membuatkan pembaca berasa berdebar2 kemarahan bila membaca entri korang tuu..
Dah dapat dah cara2 ringkas nak buat entri panas?? Senang jerr kan?? Korang ada pendapat, ada isu dan ada benda yang nak disampaikan, korang try laa guna teknik di atas.. Janji ada benda yang POSITIF yang korang nak sampaikan... Korang harus tahu mesti ada yang akan bengang ngan korang walaupon benda tuu berilmu dan positif.. Yang penting, korang jangan plak down bila kena serang ngan anon dan ada blogger yang balik buat entri yang hentam korang balik.. Yang tuu korang kena betul2 kuat laa.. HATI MAU KERING BEB..!! 

Ok lah... Nanti aku syer lagi cara2 aku berbloging dan aku puas dengan cara aku... Asalkan aku tak menyalahi undang2 SKMM sudah.. Hahahaha... Ini cara aku.. bukan cara semua orang... Aku tahu ada yang tak bersetuju dengan cara aku.. Tapi aku tetap aku.. Thanks all reader..!!

P/S : Ada yang panas tak ngan entri aku.. Hahahaha... Hentam laa aku kalau sudi.. Kita tengok sape yang kena... Lalalalala...

SEBELUM HENTAM AKU, LIKE PAGE NIH DULU...


TAGS : TIPS BLOGGING, TIPS BUAT ENTRI PANAS, TIPS BUAT ENTRI HENTAM ORANG, TIPS BLOGGING BERKESAN, TIPS MEMBUAT ENTRI, TIPS BUAT ENTRI DALAM BLOG, TIPS BLOGGING CARA BUAT ENTRI PANAS,