iisshhhkkk..!! SERONOK KE JADI BLOGGER??

Posted in 03 August, 2011
by wan_cikgumuzik

Apa yang best hah kalau jadi blogger nih?? Adakah objektif dan tujuan kita semua sama hah??? Korang seronok ker?? Ke korang syok sendiri?? Haiissshhhh..!! Banyak tanya plak aku nihh kan?? Hahaha..  Yeaapp..!! Maybe seronok jadi blogger kalau kena caranya... Tapi kalau tersalah cara, kompom2 korang akan menemui jalan ketidakseronokkan tuhh.. Hahahaha.. Macam situasi aku sekarang lah.. Dah terjumpa situasi yang tidak menyoronokkan tuu.. Tapi lupakan semua tuu ok kerana aku dah hampir seronok balik dengan dorongan dan kata2 semangat dari kawan2.. Thanks sangat2..!! Aku sangat hargainya..
Aku sangat seronok jadi blogger sebab aku rasa aku mempunyai ramai sangat kawan2 ok.. Tapi ada jugak yang maybe dulu2 kawan aku, tapi sekarang dah memusuhi aku.. Yang tuu namanya kawan yang celaka.. Hahaha.. Padan muka kena maki ngan aku.. Memang tak dapat dinafikan yang kawan akan menjadi lawan.. Aku yakin.. Korang pon mesti ada mcm tuu kan?? So?? Korang seronok tak?? Tak kan??
Semakin lama berblog, Semakin banyak jenis perangai kawan2 yang kita boleh nampak kan?? Masing2 ada ego masing2.. Masing2 ada pegangan masing2 dan ada pendapat masing2.. Pelbagai ragam manusia yang kita jumpak kan? Boleh ke semua perangai2 nih bersatu menjadi satu komuniti blogger yang kuat?? Pada pendapat aku, MEMANG BOLEH kalau masing2 boleh terima pendapat dan berhati terbuka.. Jangan ada yang nak berlagak OTAI nak arah itu, nak arah ini.. Heh..!! Kau baru setahun jagung berblog, baru belajar tukar domain dot com, kau dah nak BELAGAK OTAI?? Hellooo.. Kalau semua orang nak kena dengar pendapat kau, Maka tak maju laa blog2 kami2 nihh encik otai oii.. 
Lepas tu, kalau ditegur sikit, Mula laa nak begado.. Mcm budak2 laa woiii..!! Pi masuk tadika balik laa... umo dah banyak.. otak mengecut.. Apa kes?? Mcm tuu laa mereka2 yang belagak OTAI kampong nihh.. Korang mesti tak pernah dengar kan perkataan SAMSENG BLOGGER?? Hahahaha... Ada beb.. Konon2 kat luar dia jadi abang kawasan, pastu kat dalam blog pon nak jadi abg kawasan jugak.. kah kah ka kah.. Ini alam maya laa abang long oii... Tak ada sempadan kawasan2 nihh.. Korang Seronok kerr jadi Blogger kalau mcm tuu hah? 
Alahhhh.. takkan kerana kau tuu pakai worldpress dan domain sendiri kau nak belagak otai dah kot?? Ptuuiiii...!! Kalau selagi ada sikap ego dan pentingkan diri sendiri, Baik tak payah laa.. Semua orang nak kena ikot cakap kau..!! Kah kah kah kah.. Cuba laa berfikiran lebih terbuka sket.. jangan jadi orang yang suka sangat mengongkong.. Jangan laa nak jadi hero malaya sangat.. Jangan membuatkan ramai orang rasa tak seronok ngan kau tuhh... Kau ingat kami2 yang pakai blogspot nihh cikai sangat kerr? haha.. kalau usaha lebih, aku yakin boleh menandingi worldpress.. Aku dah buktikan.. Korang bila lagi?? 


Ok la.. sekian sahaja teks ucapan nasihat dari aku.. Yang baik korang ambik, yang tak baik, korang buang jauh2 yerr... Aku hanya sekadar berkongsi pendapat apa2 pun thanks again to all my freind yang support aku selama nihh... Persahabatan kita sangat bermakna dari menjdi orang yang popular.. Korang, korang, korang dan korang yang menjadi sahabat aku, aku berbangga ngan korang ok..!! Korang sangat hebat dan aku bangga dengan korang.. Korang tetap di hati aku ok,..


P/S : Hahahahha.. panjang tak entri aku?? Seronok kerr jadi blogger??


KALAU ADA YANG SUKA ENTRI2 AKU.. LIKE LERR FB AKU YER..