iisshhhkkk..!! BLOGGER PENGECUT TERUS TAK UPDATE BLOG BILA BUAT SALAH

Posted in 31 August, 2011
by wan_cikgumuzik

Ke mana aku menghilang?? Aduhh... Agak lama kan aku tak update blog kan?? Haha.. Aku dah jadi bagai nak gila bila tak boleh update blog cikai aku nih.. Hanya aku jer yang tahu kenape.. Huhu.. padahal ada jugak yang tahu sebenarnya.. kikikiiki..


Ramai jugak yang bertanya ke mana aku menghilang.. Ada yang tanya melalui facebook, sms, email, dan tak ketinggalan jugak kad raya.. Fuuuhh..!! Thanks sangat2 kepada pembaca2 aku yang sangup cari aku sampai ke lobang cacing dan bertanyakan kepada aku kenape aku tak on9.. Aku terharu beb..!! Kadang2 menangis dalam mimpi woo.. Haha..


Dalam masa aku tak on9 nih.. Ada jugak pelbagai gossip meliar yang aku hadapi.. Hahaha.. mcm artis laa plak..!! Ptuuiii...!! Dia ingat aku nak goyang kot dengan gossip murahan dia tu eek??? Ada aku kisah?? Nak hentam aku konon.. Nanti tggu laa ko KUNCI LOKER oii... Sampai masanya aku akan hentam kau balik ok.. Kikikikiki.. Part nih baru kena ngan tajuk entri nihh sebenarnya kikikiki.. Kalau korang tak caya, sila baca entri kat LINK NIH... Sangat sengal sioott..!!
Walaupon aku tak on9, tapi aku sentiasa dapat informasi2 terkini pasal blogger dari kawan2 baik aku terutamanya ABGTEROR ngan MANKETE tuh.. Depa selalu bagitau aku berapa ramai visitor aku sehari walaupon aku tak on9.. Hehe.. Pastu ada jugak rakan2 blogger yang bgtaw kat aku kata ada abg besar tuu buat entri hentam aku.. Kah kah kah.. Lantak kau lah abg besar oii... Janji kau bagi backlink kat aku.. kikiki.. Sangat menjadi kan bantuan trafic dari kau kan KUNCI LOKER kann?? Thanks.. Hihihi.. (psssttt..!! entri hentam tuu dirancang sebenarnya utk membantu trafic aku di kala aku tak boleh update blog aku) Kikikiki.. Thanks bro..!!


Ok lah... Nak dipendekkan cite.. Selama kehilangan aku nih, modem dan laptop aku mengalami kerosakan yang sirius ok.. terdapat litar pintas yang menyebabkan adaptor modem aku jahanam dan motherboard laptop aku rosak... Sekarang dah seminggu lebih aku hantar laptop aku kat waranty.. Maybe dua atau tiga minggu lagi laptop aku siap.. Sabar jer lah.. Skang kat kampong, sib baik ada komputer aku yang lama tuh.. Boleh laa on9 dua tiga ari nihh sementara aku ada kat KG kan.. Lalallala.. seronok laa sekejap kan.. Nanti menderita balik.. :P
Apa2 pon jutaan terima kasih aku ucapkan kepada sahabat2 aku yang sentiasa memberi sokongan kat aku walaupon aku tak update blog, tapi mereka masih datang terjah blog aku.. Aku tahuu.. Thaks beb..!! Aku sangat hargainya.. 


Last sekali aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN dan jugak SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA.... Terrbaeek lah korang semua nih ok..!! 


sekian wassalam.. :P


P/S : Nantikan keaktifan aku nanti selepas laptop aku dah baik ok.. Tgguuuu..!! Pasti banyak lagi yang panas nanti ok..!!