LIWAT ISTERI JADI TREND MASA KINI | HUKUM LIWAT ISTERI | KISAH BENAR

Posted in 17 January, 2012
by wan_cikgumuzik

LIWAT ISTERI JADI TREND MASA KINI | HUKUM LIWAT ISTERI | KISAH BENAR Salam satu blogger... Aku tak de laa nak mengatakan meliwat isteri merupakan trend masa kini 100%.. Tetapi benda nih betul2 terjadi dan aku hanya mendengar cerita daripada seseorang yang aku kenali.. 


Beliau merupakan seorang mangsa yang diliwat oleh suaminya sendiri.. Namun tidak daya nak menolak kehendak suaminya dan dia pun dah mula syok dengan tindakan suaminya.. Si isteri menyatakan semakin hari, semakin sedap bila diperlakukan demikian.. Memang pada mulanya si isteri merasa sangat sakit dan apabila perkara meliwat berulang2, maka, kesedapan plak yang dirasakan.. 


So, aku sebagai kawan, aku nk syer laa sedikit hukum meliwat isteri nih.. Sama2 kita baca dan pelajari yerr...


Hukum Liwat Isteri

Meliwat Isteri atau
memasukkan zakar ke dubur isteri adalah haram. Banyak dalil dari Al-Quran dan Hadis yang menyatakan hukum meliwat isteri ini. Hadis Rasulullah saw yang bermaksud :“Berjimaklah melalui depan atau melalui belakang. Jauhi dari memasukkan zakar ke dalam dubur dan berjimak semasa haid.”(Riwayat An-Nasai)

Jelas di dalam hadis di atas bahawa Islam sangat melarang umatnya melakukan hubungan sex melalui lubang dubur isterinya, kerana perbuatan ini adalah perbuatan luar tabie dan sangat dibenci oleh Allah. Tidak menjadi masalah bagi pasangan suami isteri yang melakukan hubungan sex dengan berbagai-bagai posisi atau teknik, tetapi ia mesti halakan zakarnya ke lubang faraj isterinya. Ini bertepatan dengan Hadis Rasulullah yang bermaksud :
“Tidak kiralah dia berjimak dalam keadaan berdiri , duduk atau meniarap (suami menindih perempuan yang meniarap dilantai) selagi tempat masuk zakar adalah faraj.” (Riwayat Bukhari dan Muslim)

Isteri itu adalah seperti ladang yang luas, bercucuk tanamlah suami diladang tersebut dengan benda-benda yang baik, supaya suami tersebut memperolehi hasilnya nanti. Jelas bahawa isteri itu adalah tempat suami bersuka dan berkasih sayang, ini juga merupakan amanah Allah kepada suami supaya dapat dimanfaatkan dengan baik dan tidak sesekali mensia-siakan isteri dengan cara mengabaikan mereka. Firman Allah yang bermaksud :
“Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu menurut cara Yang kamu sukai dan sediakanlah (amal-amal Yang baik) untuk diri kamu; dan bertaqwalah kepada Allah serta ketahuilah Sesungguhnya kamu akan menemuiNya (pada hari akhirat kelak) dan berilah khabar gembira Wahai Muhammad) kepada orang-orang Yang beriman.”(Al-Baqarah : 223)

Hukum bagi suami yang meliwat isterinya ialah dosa besar dan Allah akan melaknat suami yang meliwat isterinya. Pasangan yang telah melakukan liwat akan ditarik oleh Allah akan nikmat jimak di faraj sama sekali dan ia akan sentiasa terus suka melakukan hubungan sex di jalan dubur isterinya. Mereka yang suka meliwat akan ditutup pintu hatinya dan mereka terus suka melakukan sex liwat dengan lebih teruk lagi. Mereka juga akan mudah dijangkiti dengan penyakit AIDS, penyakit kelamin dan sebagainya, kerana perbuatan liwat ini adalah sangat jijik dan kotor dengan memasukkan zakar ke dubur yang jelas jalan tersebut adalah saluran najis. Firman Allah yang bermaksud :
“Dan (ingatkanlah peristiwa) Nabi Lut tatkata ia berkata kepada kaumnya: "Sesungguhnya kamu melakukan perbuatan Yang keji, Yang tidak pernah dilakukan oleh seorangpun dari penduduk alam ini sebelum kamu.” (Al-Ankabut : 28)

Lagi dalil dari Hadis Rasulullah yang bermaksud :
“Allah melaknat siapa yang berbuat dengan perbuatannya kaum Luth”. (Riwayat Ahmad)

Pasangan yang telah melakukan perbuatan terkutuk dan perbuatan yang sangat dilaknat Allah ini, maka kembalilah kepangkal jalan dan bertaubatlah kepada Allah. Jadikan agama Islam sebagai cara hidup dan sebagai rujukan dalam semua aspek kehidupan, jauhkanlah dari menonton filem lucah, kerana musuh Islam itu sentiasa akan berusaha menyesatkan umat Islam. Allah Maha pengampun dan Maha Penerima Taubat. Jalanilah kehidupan berkeluarga dengan penuh keharmonian dan penghormatan di antara satu sama lain. Mudah-mudahan keluarga anda semua memperolehi keberkatan dan kebahgiaan dari Allah.



SUMBER


Diharap dengan adanya entri ini, aku merayu kepada semua suami2 yang beragama islam nih, hentikan perbuatan terkutuk nih.. Kesian laa sama kat isteri tuhh..


SELAMAT BERAMAL...!!


JOM LIKE FB FANPAGE AKU JOM...


TAGS : KISAH ISTERI DILIWAT, HUKUM LIWAT ISTERI, MELIWAT WANITA, HUKUM MELIWAT WANITA, ISTERI DILIWAT SUAMI, SUAMI MELIWAT ISTERI, HUKUM SUAMI MELIWAT ISTERI, KISAH SUAMI MELIWAT ISTERI, KISAH ISTERI DILIWAT SUAMI,