AWEY KELATE PECOH KEPALA KENA HEMPOK DENGAN BATA

Posted in 16 February, 2012
by wan_cikgumuzik



KUALA LUMPUR - Seorang penyokong pasukan bola sepak Kelantan didakwa menjadi mangsa serangan peminat fanatik Selangor apabila dahi dan tengkoraknya retak dibaling dengan batu-bata sebaik sahaja perlawanan di antara kedua-dua pasukan itu tamat di Stadium Nasional Bukit Jalil di sini kelmarin.
Ekoran kejadian itu, Tuan Mohd. Rozaimi Tuan Kuning, 37, terpaksa menerima 10 jahitan dalam kejadian yang didakwa berlaku pada pukul 11 malam.
Ejen sebuah syarikat pelancongan itu kini berada dalam keadaan separuh sedar di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), Cheras di sini. Dalam perlawanan itu, Selangor menang dengan keputusan 2-1.
Rakan mangsa yang mahu dikenali sebagai Zulkifli, 30-an, memberitahu, sebelum kejadian, dia bersama mangsa dan sebilangan penyokong Kelantan berjalan keluar ke pintu pagar selepas perlawanan tamat.
Katanya, tidak lama kemudian dia terdengar bunyi benda dibaling dan apabila ditoleh dia melihat Tuan Rozaimi terduduk sambil memegang dahinya.
"Saya juga lihat sebiji batu-bata bergolek di sebelahnya. Pada masa sama, darah mengalir keluar melalui hidung dan luka di dahi Tuan Rozaimi.
sumber-kosmo
KATA AKU
Alalalalala... tang dia kena kann?? kalau tang org lain kena, tak nak plak bising2 kan? Cuba fikir balik.. Kenape mamat nih kena baling ngan bata?? Takkan laa depa saja2 nk baling kot?? Sah2 kerana pulut santan binasa kan?? Lu pikir lah sendiri...!!
LIKE FB FANPAGE AKU JOM..!!