HARGA PELACUR DI HADYAI THAILAND | 18SX

Posted in 26 February, 2012
by wan_cikgumuzik

HARGA PELACUR DI HADYAI THAILAND | 18SX |Harga pelacur di Hadyai Thailand merupakan perkara pertama yang perlu difikirkan untuk mereka yang suka melakukan hubungan seks ketika melancung di Hadyai Thailand

Kenapa aku keluarkan entri ini dan kenapa perlu aku cerita kisah pelacuran di Hadyai?? Bukan untuk menarik perhatian korang tentang pelacur2 di thailand, Tetapi sehadar untuk renungan dan peringatan kepada korang yang mungkin teringin untuk melancong atau bercuti di Hadyai Thailand nih.. Kita teruskan dengan perenggan seterusnya...

Sebenarnya Hadyai bukan lah sebuah bandar yang membekalkan pelacur kepada pelancungnya.. Tetapi ianya tempat untuk membeli belah yang sangat bagus. Terdapat pelbagai pakaian, kasut, beg tangan, dan pelbagai lagi barangan yang sukar didapati di Malaysia.

Dua hari Satu malam aku berada di Hadyai, pelbagai perkara aku belajar terutama sekali berkaitan dengan sosial dan ekonomi. Memang aku tak nafikan pelacuran merupakan salah satu penyumbang ekonomi yang sangat bagus di Hadyai.. Bayangkan one shoot dikenakan bayaran RM50 dan masa diberikan hanya setengah jam untuk satu game. Masa kerja pelacur lebih kurang bermula jam 8.00 Malam waktu tempatan sehingga jam 4.00 pagi.. 

Kebanyakan pelacur bekerja sendiri dan tiada ibu ayam atau bapa ayam yang menjaga. So, pelacur tersebut akan dapat keuntungan bersih RM50 untuk seorang pelanggan. Hasil dari temubual aku, Seorang pelacur boleh melayan seramai 10 hingga 15 pelanggan untuk satu malam bekerja. Cuba kira tengok berapa keuntungan pelacur tersebut satu malam.. Yaa.. Pendapatanya mencecah RM500 hingga RM 750 satu malam.. Lumayan kan??

Begitu besar gaji hasil pelacuran mereka kan??? Tapi sebenarnya Pelacur kat Hadyai kebanyakan pelacur yang reject, Tak ada pun yang fresh2 atau yang monggel2. Itu hasil dari pemantauan aku laa.. Serata pelosok lorong aku jelajah dan aku nk tahu aktiviti pelacuran kat sana.. Memang aku tak dapat laa nampak pelacur yang genik2 atau yang terrbaeekk.. Hampir semuanya REJECT punya... Dan lepas tu aku layan live band jer kat satu club di Hadyai.. Yang tuu lagi best..!! Pastu balik tdo.. 

Apa yang pasti, Aku cuma nak cite jer kenapa aku tak on9 dan tak update blog sehari dua nihh.. Heheheheh.. Pegi shopping beli baju kat sana.. Kikikiki.. Kepada wanita2, beg tangan dan pakaian ataupun aksesori wanita, semuanya TERRRBAEEKKK...!! Dan apa yang best, Live band yang aku layan, Memang superrbbb..!! 

Tajuk entri HARGA PELACUR DI HADYAI hanya mainan SEO semata2.. Ini laa namanya SEO PERSONAL ENTRY.. Aku sekadar nak uji keyword Harga Pelacur Di Hadyai jerrr... Ada sapa2 nak fight kerr SEO aku.. Kakakakaka.. Layan jerr.. Sama2 kita belajar yerr..

JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!