MAJLIS PERKAHWINAN AWAL ASHAARI DAN SCHA AL-YAHYA

Posted in 27 March, 2012
by wan_cikgumuzik

MAJLIS PERKAHWINAN AWAL ASHAARI DAN SCHA AL-YAHYA | Tahniah diucapkan kepada pasangan yang mengemparkan Malaysia dengan kontrovesi video Awal Ashaari melamar Scha Al-Yahya dalam satu tancangan di TV. Kini tarikh majlis perkahwinan mereka telah pun diumumkan.. 

Pengumuman majlis perkahwinan mereka telah dibuat dalam satu sidang media yang diadakan hari ini. Antara perkara penting yang disampaikan ialah tarikh perkahwinan awal dan scha iaitu pada 4 Mei 2012 ini. 


Majlis perkahwinan Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari akan diadakan di Hotel Pullman Putrajaya Lakeside pada jam 8.30 malam. Majlis resepsi pula akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya PICC yang akan diadakan pada 6 Mei 2012. Hanya satu majlis sahaja akan dibuat di atas kesepakatan ke dua-dua pasangan sejoli ini.. 


Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada Awal dan Scha kerana telah membuat keputusan yang menggembirakan peminat anda. Hehehhe.. Tak sabar rasanya nak tengok gambar perkahwinan Awal Ashaari dan Scha Al- Yahya nihh.. Harap cepat2 laa kita semua dapat tengok gambar Awal dan Scha di majlis pernikahan dan majlis resepsi nanti yerr...



JOM LIKE FB FANPAGE AKU...!!